Dokument o strategii promocji miasta powinien być wykonany na naszej uczelni w ramach pracy dyplomowej grupy studentów wraz z Biurem Promocji Miasta lub innym działem który za to odpowiada i bierze pieniądze.
Czym się pochwalić co promować wiedzą nasi pasjonaci regionaliści, spece archeo i muzeum Elbląga,
niejednokrotnie przewyższający wiedzą Pana Dyrektora.
Pan o tym nic a nic nie wie i potrzebuje danych do opracowania po to spotkanie.
To właśnie on - wraz ze swoim zespołem - opracuje dokument. :)
A i tak studenci na uczelni gdzie Pan M wykłada będą za friko klepać w klawisze a zespół obrobi.
(za taki dokument miasto zapłaci 60 tys. zł – informuje biuro prasowe Urzędu Miejskiego).
A miasto to Pan i Pani czyli my mieszkańcy.
A jakby było mało wiedzy o strategi o okolicach Elbląga to proszę
www.powiat.elblag.plbip.gminaelblag.plbip.gminaelblag.pl
i wiele innych które były ale niewiele zrobiły dla poprawy otoczenia.
"Może samorządy i pogubiły się w marketingu, ale za to firmy marketingowe doskonale się w nim odnalazły"
cytat z linku: www.proto.pl