UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @hd - Parking dla TiRów to nie perspektywa miasta tylko RAK, który od lat drenuje miejski budżet ! Jakby tego było mało populizm i socjopatia wykopał za 2 000 000 000 zł kaczy rów i teraz jak podatnik dorzuci jeszcze 1 000 000 000 zł w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym to dowiemy się, czy te dewastacje miały jakikolwiek sens ? Zasadniczo już wiemy, że NIE. Stwierdził to NIK po kontroli tej dewastacji. Jednak prokuratura nie uznała dwukrotnego przekroczenia pierwotnego budżetu za nadużycie i pan Gróbarczyk śmiga śmiało bez zarzutów o niegospodarność !
  • PiS rozbudził nadzieje i apetyty w Elblągu na reaktywację elbląskiego portu. Przede wszystkim zrobiono przekop. Krytycy zarzucają wysokie koszty ale gdyby sprawą zajmowała się dalej Platforma Obywatelska, to przekopu nadal by nie było, bo teraz jego wartość wzrosłaby zapewne do 3-4 mld a piniędzy nie ma i nie będzie... Teraz trwa dalej opowiadanie o chęci rozbudowy portu czyli normalka w PO. Gadanina i brak konkretów. I jedno tylko dobrze, że nie oddali przeładunków w rosyjskie ręce jakiejś firmy z Królewca, jak to miało miejsce w czasach gdy Elblągiem już rządziła PO w osobach Grzegorza Nowaczyka i Jerzego "motorówki" Wcisły.
  • Większe jednostki czyli jakie? Długość i szerokość też jest istotna, dlaczego to jest pomijane?
  • "Umowę podpisano na 5 lat, co miesiąc do kasy Zarządu Portu będzie wpływało od operatora 37 tys. zł netto za korzystanie z terminala. " Ciekawe, czy to pokrywa koszty uposażenia pana Zglińskiego i jego wesołej czeredki zatrudnionej w parkingu dla TiRów ? W razie czego miasto radośnie pokryje straty, bo tak zawsze robiło... to niby dlaczego miałoby się coś zmienić ? !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    17
    3
    GłębokaMyśl(2024-09-12)
  • A ciekawe czy Elbląg przygotowuje się na ewentualne powodzie. Czy studzienki i Kumiela oczyszczone. Wrocław już powołał sztab kryzysowy i przygotowania idą całą parą. A my pewnie jak zawsze, nocniki musimy sobie przygotować. Żeby mieć gdzie gdzie rękę włożyć.
  • Czekamy na Titanica.
  • "Umowę podpisano na 5 lat, co miesiąc do kasy Zarządu Portu będzie wpływało od operatora 37 tys. zł netto za korzystanie z terminala. " Ciekawe, czy to pokrywa koszty uposażenia pana Zglińskiego i jego wesołej czeredki zatrudnionej w parkingu dla TiRów ? W razie czego miasto radośnie pokryje straty, bo tak zawsze robiło... to niby dlaczego miałoby się coś zmienić ? !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    2
    GłębokaMyśl(2024-09-12)
  • @GłębokaMyśl - Stwierdził nik, ha ha, nik, uuuuu aaaa. Caaaaałkiem "niezależna" instytucja.
  • Port jako taki nigdy nie był motorem napędowym regionu, nabrał na znaczeniu dopiero w latach 30 - tych, a największy obrót odnotował w 1936 roku (możemy przeczytać na stronie portu). Prawdziwą żywicielką miasta była rzeka, a nie port, który był tylko małym elementem. Nie oszukujmy się, port w Elblągu nigdy nie był i raczej nie będzie bardzo znaczący dla miasta.
  • POrtel zmienia treść zamieszczanych komentarzy hahaha cenzura jak za Bieruta
  • @GłębokaMyśl - Dla mnie mogą i 10 dużych baniek wywalić w patriotycznym uniesieniu na Elbląg. Z czym masz problem, myślicielu? TIRParking będzie drenował, bo od tego jest TIRParkingiem. Nazym zadaniem jest wyrwać tę zabawkę z ich łap. Z Marianem to daj sobie na wstrzymanie, wszak wiadomo o co idzie rzecz.
  • Wszystkie inwestycje PiS są na miarę i mają sens jak elektrociepłownia ostrołęcka i super prom.
Reklama