UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • I jak tu nie używać słów wulgarnych pod ich adresem. Zazdrość że Elbląg wreszcie stanie się portem morskim. Szanowne PIS zacznijcie wreszcie ten przekop bo czas by był a reszta m***y w kubeł. Żądamy zwrotu kasy od Gdańska za cegły zabytkowe z Elbląskiej Starówki i za inwestowanie Elbląga w Krynicę Morską. Chcecie to wystawimy wam rachunek bo jest za co.
  • Krótko -spadaj przekop i tak będzie.
  • A z jakiej partii marszałek można wiedzieć -jak z PO to wszystko jasne.
  • Aktualnie z tak zwanego "Portu Morskiego w Elblągu" są dwie drogi na morze Bałtyckie, jedna przez Szkarpawę druga przez cieśninę Bałtyjską. Na obu drogach pusto bardzo, od czasu do czasu okazjonalnie zostanie przepchnięta jakaś barka. Więc dlaczego elbląscy debile i idioci uważacie że po wykonaniu trzeciej drogi wodnej strumień masy towarowej wzrośnie do 18 milionów ton. Trzecią drogę buduje się dopiero wtedy gdy dwie istniejące są zatłoczone. Senator Wcisła powinien zachowywać się bardziej odpowiedzialnie, nie wolno żerować na głupocie tumaństwa. Hero (Heronim Zabiełło)
  • No, głosy krytyczne poszły do zatwierdzenia przez redakcję. Cenzura jak za komuny !!!!!
  • Ma rację Pomorze. Trzecią drogę wodną należy budować jak dwie istniejące są zatłoczone. Na razie na Szkarpawie ani na szlaku przez cieśninę Bałtyjską tłoku statków chcących dopłynąć do Elbląga nie ma, więc skąd nagle miało by urosnąć do 18 milionów ton.
  • Zaraz, zaraz. .. Przede wszystkim to nie Pomorze nie chce tylko (województwo) Pomorskie, bo Elbląg chce przekopu a to przecież też Pomorze! Nie mylmy tworu administracyjnego jakim jest województwo Pomorskie z regionem (kulturowym, historycznym, społecznym, gospodarczym, geograficznym), jakim jest Pomorze, którego Elbląg jest przecież częścią! Swoją drogą na przykładzie przekopu także widać, że Elbląg (co oczywiste) nigdy nie powinien trafić do warmińsko-mazurskiego (vel szuwarowo-bagiennego), a całe Żuławy, mierzeja i Zalew Wiślany powinny być w jednym województwie - Pomorskim rzecz jasna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    16
    1
    jesiotr(2016-10-20)
  • Chcieć, a nie chcieć to jest to samo! Nie chcieć znaczy: chcieć nie chcieć!
  • a ja mam w d, u, pi;e czego chce cz nie chce Pomorze KOPIEMY!
  • @bbbt - ośmieszasz się
  • do: Kat. Na. Idiotów. Przez Cieśninę Bałtyjską statki mogą wypłynąć na Bałtyk, ale nie wpłyną do Elbląga. Szkarpawa nie jest tu żadnym rozwiązaniem (koszt pogłębienia do ok. 2,4 m jest szacowany jako ok. dwa razy droższy niż koszt budowy kanału z torem głębokości 5 m). Przy okazji: 18 mln ton nie dotyczy transportu wodnego, wiec porównanie z odrzańską Drogą Wodną jest pozbawione sensu. W kalkulacjach dot. kanału bierze się pod uwagę 1,5 mln ton rocznie, a po dodatkowych inwestycjach w porcie (w tym przebudowie mostu w Nowakowie) możliwe są przeładunki do poziomu 3 mln ton. Różnica danych wejściowych jest 6-, a nawet 12-krotna. Jak z takich danych można wyciągnąć poprawne wnioski?
  • Moim zdaniem trzeba uniezależnić się od kaprysów strony rosyjskiej i nie nastawiać się na olbrzymi rozwój transportu wodnego. Turystyka bedzie miała szanse sie rozwinąć.
Reklama