UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Irytujące jest to robienie z obiecanych 100 milionów wydarzenia stulecia. Bałwochwalcy aż orgazmów dostają ze szczęścia jak to słyszą. O 100 milionach to Premier często zwany Pinokiem będzie decydował. Na razie nie słyszałem deklaracji Premiera, że tak się stanie. Jak zresztą można ufać Premierowi, który doradzał Tuskowi i PO a podobnie jak wielu ubeków czy współpracujących z ubecją zaczął współpracę z PiS-em, wcześniej kombinując z działkami i ukrywaniem majątku. Dodatkowo 100 milionów przy takim wzroście kosztów inwestycji teraz niewiele znaczy. Jałmużna i traktowanie Elblążan jak żebraków czy idiotów. Dla porównania. Spółkę powołaną 7 lat temu do budowy fabryki samochodów Izera, gdzie na placu zamiast fabryki od siedmiu lat ciągle krzaki rosną, dla zatarcia lipy i stworzenia wyborczego wrażenia, że już już a będzie, dokapitalizowano do kwoty ponad 500 milionów.100 milionów na port co wg PiS ma ratować gospodarkę narodową? Kpina z Elblążan i bezczelność. Z portem może być jak z Izerą-krzaki przez siedem lat.
  • @Cz - I czego chlejesz w ciągu dnia ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    Abstynent(2023-04-19)
  • @Cz - Co to jest jednorazowe dokapitalizowanie portu w Elblągu kwotą stu mln zł? To dokładnie tyle pieniędzy ile włożyło miasto Elbląg od chwili utworzenia portu przez 30 lat do dzisiaj. Tak podaje W. Wróblewski. A ile miasto przewidziało na inwestycje w porcie w budżecie na 2023? Zero zł! Pozdrawiam
  • Tu trzeba dodac dla przypomnienia, ze gros tej kwoty pochlonal ten nieszxzesny most Ue.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    Ferdek.Schichau(2023-04-19)
  • @Ferdek.Schichau - Aby mieć pełny obraz sytuacji należy uzyskać odpowiedzi na pytania: - kto jest właścicielem prywatnych gruntów wniesionych do majątku parkingu dla TiRów ? - ile pieniędzy trzeba jeszcze realnie włożyć w parking dla TiRów aby miał szansę zmienić nazwę na port morski ? - jak sobie wyobraża pan Wcisła egzystencję portu z przeładunkami w prezencie od Gdańska, o których dyrektor tamtejszego portu wyraził się następująco, "1,5 mln ton, które pochłania 20% możliwości przeładunkowych portu gdańskiego a przynosi 1,5% przychodu" ? - czy ktokolwiek zastanawiał się jaka flota będzie zawijała do p. d.TiRów ? - jak ma wyjechać z p. d.TiRów 68 000 ciężarówek ? Pytań jest więcej, ale nie ma chętnych do ich stawiania... a tym bardziej odpowiadania na nie... ! Jeśli elblążanie chcą dalszego upadku miasta i zmniejszenia poziomu inwestycji miejskich to zagłosują za portem komunalnym, który jest gotów wessać każdą ilość pieniędzy bez żadnych poważnych widoków na zysk. PARTIA wykopała kaczy dół to niech sobie założy firmę, zbuduje port na terenach państwowych a Elbląg i tak dostanie to, co mu się należy, czyli miejsca pracy dla jego mieszkańców.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    GłębokaMyśl(2023-04-20)
Reklama