UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • jestem za BUDOWĄ!!!!! RECE PRECZ OD DZIAŁEK a droga nie idzie przez bażantarnię !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    7
    POLAK 44(2021-05-13)
  • @RobertKoliński - Żenada jak przekop to może być. .. .. beton defraudacja przyrody a zysk żaden. za to ulica która odkorkuje miasto jest bebe. .. .. żenada. .. ludzie pozwólcie na rozwój miasta Hashtagi: #Byctbkj
  • Ciekawe czy obrońcy przyrody poruszyli też sprawę barbarzyńskich wycinek lasów na wysoczyźnie elbląskiej, które prowadzą Lasy Państwowe? Proponuje udać się do Jagodnika, Jeleniej Doliny, Krasnego Lasu, itd. Zobaczcie co tam się dzieje z przyrodą, tragedia. ..
  • Budujcie sobie drogi ale nie przy górze Chrobrego. To miejsce do odpoczynku a nie do wdychanie spalin. Korków chyba nie widzieliście. Zapraszam do Gdańska.
  • Radzimy zapoznać się z póki co obowiązującym "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy – miasta Elbląg". Jest tam bardzo jasno mowa o tunelu w tamtym rejonie, jako jedynym dopuszczalnym rozwiązaniu: "W części wschodniej miasta brak jest trasy komunikującej dzielnice półn. z płd. .Wymaga to budowy wiaduktu nad torowiskiem kolejowym oraz tunelu na nowoprojektowanym odcinku, oraz adaptacji istn. ciągów ulic (Rawskiej, części Łęczyckiej i Kościuszki, Królewieckiej). "Radzimy zapoznać się z obowiązującymi dokumentami. My to zrobiliśmy.
  • Miasto samo ma kilka wariantów alternatywnych, ale na ich przeszkodzie stoją a)działkowcy b)koszty c)zwykła dobra wola i rozsądek. Projekt przez Bażantarnię (przypominamy, że granice parku zmieniono w 2019 r. właśnie po to, by można było tak powiedzieć)był takim, który według miasta generowałby najmniejsze koszty finansowe i wydawało się, że nie będzie wymagał negocjacji i budził oporu. Cóż, zasada bierzmy kasę jak leci nie zawsze sprawdza się w rozsądnym zarządzniu miastem.
  • Bazujac na tej mapce, jesli kroopkami zielonymi wyznaczony jest obszar bazantarni, to etap I i II (kolory czerwony, żółty), abolutnie ine wchodzi na tereny ani Bazantarni, ani gory Chrobrego. Natomiast temat obwodnicy wchodzniej (kolor biały), jest zamrożonty i najprawd. nie bedzie realizaowany. Takze napiszcie przeciwko czemu protestujecie, bo na pewno nie chodzi tutaj o Bazantarnie. Warto to szczerze napisac. Jesli chodzi o zachowanie dzialek, czy nie chcecie drogi (nie obwodnicy)nieopodal posesji to ok, macie prawo protestowac, ale nie mieszajcie ludziom w glowach, bo podpisuja w ciemno myslac, ze chdozi o Bazantarnie.
  • Przeceiz ta ulica, kolor zolty i czerwony absolutnie nie bedzie nawet w poblizu G. Chrobrego. Ktos cie wprowadzil w blad
  • @Realista1 - Realista - a byłeś kiedyś w ogóle w Bażantarni? :-)Planowany wylot etapu drugiego tej "lokalnej ulicy"(o szerokości ekspresówki)przebiega dokładnie pomiędzy polaną z wiatami a Górą Chrobrego. Tak, widzę, że "bazując na tej mapce"napis Bażantarnia jest przesunięty trochę dalej - podobnie jak przed rokiem przesunięto granice parku krajobrazowego o tej nazwie (co za przypadek!)- ale to nie znaczy, że elblążanie nagle zaczęli traktować Bażantarnię, Górę Chrobrego i tę polanę jako zupełnie niepowiązane tereny.
  • Na organizmie miasta znają się urbaniści, którzy przedstawili trasę ulicy Wschodniej. Sądzę, że Bażantarnia bardzo ich obchodzi, ale miasto musi się rozwijać i najlepsza zielona fala tego nie zatrzyma. Jeszcze kilka lat temu nie było mostu Unii, a dzisiaj trudno sobie wyobrazić, żeby ten most zamknąć. Dramatyczne wycie karetek pogotowia ratunkowego, które lawirują między samochodami na ul. Kościuszki i dalej słychać codziennie kilkukrotnie. Dojazd do szpitala ul. Wschodnią będzie sprawny i o wiele krótszy. To tylko jeden z wielu argumentów za budową.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    3
    Wschodnia(2021-05-14)
  • @Zajonc - No nie! Po pierwsze to będzie droga klasy G, a więc 7m. Po drugie wylot 2go etapu będzie przy tych nieużytkach, tam gdzie lecą słupy energetyczne przy ulicy Chrobrego. Wiaty są dużo wyżej. Po trzecia na chwilę obecną będzie realizowany etap I, na drugi nie ma kasy. Także proszę to jeszcze raz wszystkiego na chłodno przeanalizować zgodnie z prawdą.
  • @Ferdek.Schichau - I jeszcze jedno. Do G. Chrobrego jest z tego miejsca około 190m, do polan z wiatami okolob130m. Droga klasy G, czyli mniej więcej taka jak Ul. Chrobrego. Z chodnikiem i ścieżka rowerowa. Także ktoś cie wprowadził w błąd
Reklama