UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nie wiem czy slyszeliscie ostatnią wypowiedz ministra Grobarczyka. Powiedział ona cos takiego do włodarzy Elbląga z PSL. Albo sie dogadacie w kwestii przekopu i bedziecie wspolpracowac z rzadem, albo w poblizu Tolkmicka powstanie alternatywny port, a Elblag, bez poglebienia( ok.1km do mostu UE), bez obrotnicy, zostanie z tym przekopem jak Himilsbach z angielskim.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    43
    6
    Realista1(2022-06-23)
  • @Realista1 - To niech buduje własny i ciągnie tam obwodnicę do s7 lepiej dla elblążan i więcej miejsc pracy w dwóch portach niż w jednym. Zobaczy jak to różowo mieć port na tak płytkim akwenie
  • Myslisz ze nie zrobia? o ile sie zakladasz?
  • Myślę że będą robić tyle ile słynne solidarność baranów
  • Beda nas palcami w Polsce wytykac. Dostalisciw szanse i ja odrzuciliscie. Tak bedzie
  • @Realista1 - Bez pogłębienia to możesz sobie wyjść na Zalew Wiślany i wrócić na przekop. Ot cała filozofia. Oczywiście, rząd może wszystko wykonać tor wodny do Tolkmicka. Pełna zgoda.
  • @Realista1 - To boli, przydałoby się jakieś referendum i zarząd kom8saryczny, dlaczego siedzimy cicho, jak myszy pod miotłą?
  • @Realista1 - Miasto robi problem, a odcinek rzeki Elbląg pomiędzy Kanałem Jagiellońskim, a mostem kolejowym na Malbork, jest własnością gminy miejskiej Elbląg. Tak więc cwaniacy chcą, aby skarb państwa pogłębił ten odcinek, a miasto czerpało z tego zyski, nie wydając ani grosza.
Reklama