UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Granda - Co ma referendum do awarii sprzętu, myślisz że jak przyjdzie pis to nagle wszystko będzie cacy, naiwniak
  • @okoniowaty - Najlepiej wszystko za darmo, w sklepie też się będziesz domagać produktów za darmo?
  • @Kkkkk1 - Kilka dobrych lat temu wsiadłem do autobusu z zamiarem zakupu biletu u kierowcy. Kierowca nie miał biletów. Wpadły kanary. Kilka osób było w tej samej sytuacji. Podeszli do kierowcy upewnić się, że nie ma biletów w sprzedaży. Jak potwierdził, to zaniechali kontroli i nikt nie dostał mandatu.
  • wyjaśniłem w poście powyżej co w tym wypadku znaczy "za darmo". Oraz że koszty tego "za darmo" wcale nie były by dużo wyższe lub wcale nie były by wyższe niż obecnie. Nie licząc, że miasto by zyskało promocję i mniejszy ruch aut na ulicach, no ale przecież o ekologię chodzi tylko wtedy gdy mamy płacić, jak miasto "ma pomyśleć" i ciut dołożyć to ekologia schodzi na drugi plan.
  • @Kkkkk1 - Pasażer ma mieć bilet i tyle, reszta nikogo nie obchodzi, Major miał widocznie szczęście, moje dzieci kiedyś dostały mandat za to, że nie było biletów ulgowych i kupiły jeden cały na dwie osoby.
  • Koncepcja podwózki busami z przedmieść i z powrotem nie jest przyszłościowa w wymiarze lokalnym. Stanie w korkach to moda dla tych co nie dojada na czas byle w punkt. Rownie absurdalna moglaby byc kontrolerka w teatrze. Lepiej utworzyc Auto Kolej Elbląska, ktora bylaby linia waskotorowa lub standardową i w mare bezpieczna bez dużych kosztow samoobsługi. Auto z kolami torowymi poruszane samoczynnie jak wagoniki w naziemnym metrze zasilane doladowaniem akumulatorowym. A system ze zwiekszonym zasiegiem mialby dzieki temu więcej pasazarow i większe profity niż obecna komunikacja. Nitka równoległa do towarowrj kolei nadzalewowej do Nadbrzeza i w wzdłuż dawnej linii na południe kolo Jesionna oraz planowanej kiedys do Milejewa - nie przez śródmieście (np. przez modrzewine). Zwykly tramwaj, nie ogarnie obszaru, bo awaria trakcji moze zastopowac cały ruch. Może zostać jako uzupełnienie w centrum. W regionir troche nakładu jest, ale stopniowo nie wszystko naraz przez 10- 20 lat, otwierajac przystanek po przystanku wyszloby nie gorzej jak terazniejsze zagrozenia inflacyjne
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    4
    nie wykluczając(2022-12-27)
  • @GłębokaMyśl - Ktoś, kto pisze o "uczciwych wyborach" w warunkach wojennej, partyjniackiej, propagandowej cenzury i kompletnym braku społecznej debaty albo jest płatnym propagandystą, albo niespełna rozumu; #PrawdaWasWyzwoli; Hashtagi: #NasiOkupanci, #jelity, #dywersanci;
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    5
    5
    tow. Robert Koliński(2022-12-27)
  • @Kat_Na_Idiotów - Do końca.
  • Całe ZKM to jedna wielka awaria.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    28
    4
    ABCDEFGH(2022-12-27)
  • Awarie systemów nie są niczym nadzwyczajnym. Zdarzają się w różnych firmach, bankach czy urzędach. Swego czasu dotknęły one nawet systemy CIA. Praktycznie raz w miesiącu tego typu awarie dotyczą systemów informatycznych naszego Parlamentu, a ostatnio usuwano awarię w Państwowej Komisji Wyborczej. No cóż nie tylko człowiek jest omylny, elektronika też, co na pewno wynika właśnie z jego omylności.
  • Przyjdzie cwaniak z PiS i będzie lepiej - ukradnie sprzęt
  • Jak widać jest wielu zwolenników Po i bezrobocia w Polsce. Niemcy tylko na to czekają.
Reklama