UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A w jakim celu/? Podaj trzy argumenty, poparte analizą, a nie z czapy "do_pomorskiego".
  • @rozsądny - Skoro jesteś taki rozsądny, masz tak dobre pomysły, zapewne jesteś poważnym inwestorem w Elblągu. Niestety nie? ty mądry w piaskownicy?
  • @Noo - Drezyny to utopia!!!!!
  • Dobra biorę, mówisz dóbr, ale bez przecinków, Witki w urzędzie trzymają się mocno, lepiej niż chińczyki I nie opadają, no może czasem z Harleya
  • @rozsądny - I myślisz, że taki bilet na trasie Elbląg - Braniewo to ile by kosztował? 2 zł? Na trasie Elbląg - Malbork to koszt 12,10 za Regio, w jedną stronę, do tego dochodzi czas dojazdu. Trasa nadzalewowa to prędkość pociągu w granicach 40-50 km/h, więc nikt by nie tracił ponad godziny na dojazd w jedną stronę dodatkowowo wydając +/- 20 zł codziennie. Dlatego żołnierze zbijają się w grupki i jeżdżą w 4-5 osób, jest taniej i szybciej. Zejdź na ziemię i przestań marzyć o czasach, kiedy to kolej była głównym transportem do pracy. Nikt nie będzie jeździł tym do pracy, bo się po prostu nie opłaca czasowo. Jedyne rozwiązanie to remont trasy i kursy krótkiego pociągu w sezonie turystycznym, bo po sezonie będą jeździć puste wagony.
  • @rozsądny - Poza tym, należy wyjaśnić, że kolej Nadzalewowa NIE NALEŻY do Elbląga i to nie w gestii Prezydenta miasta Elbląg jest jej uruchomienie. Przede wszystkim to własność PKP, a kilka lat temu były rozmowy gmin, przy których leży ta trasa i jak dobrze pamiętam to nie wszystkie chciały się zgodzić na partycypowanie w utrzymaniu tej linii, więc dlaczego tylko pretensje do UM w Elblągu? Ale spokojnie, jestem w stanie się założyć o dobrą whisky, że jak gminy nad zalewem zobaczą, że wzrośnie im ruch turystyczny w marinach/portach, ze względu na przekop to same wrócą do tematu kolei.
  • Nigdy więcej w Elblągu PO Tuska, Lewicy i PSL. To oni niszczą to miasto.
  • @kkk - KKK: to załoz firme i realizuj pomysl kolejki linowej, w czym problem?
  • Kibicuję temu projektowi, ale niestety nie wróżę mu sukcesu.120zł to sporo, a wątpię aby zawsze jeździło na nich 5 osób, Najczęściej będą to 2,ew para z dzieckiem. Co w przypadku kiedy poprzedzającą drezyną bedą jechały osoby o słabej kondycji i będą nas blokowały a zamienić się na drezyny nie będa chciały? Co po dojechaniu do stacji docelowej, jak wrócić do auta? Jeszcze kilka znaków zapytania... nie, to nie ma prawa się udać
  • to nie z Elbląga? Dlaczego dopiero z Tolkmicka
  • @Do_pomorskiego - We Fromborku trwa remont, a nie rozbudowa portu. Po zakończeniu prac będzie tam ledwo kilka miejsc więcej, niż obecnie. No i nadal nie będzie we Fromborskim porcie najbardziej nawet podstawowej toalety, dostępnej turystom, bo inwestor jej nie przewidział, ,, . Wreszcie - to nie miasto Frombork przeprowadza ten remont - tylko Urząd Morski w Gdyni...
  • @okoniowaty - Co ty z tą "budową" portu we Fromborku? Tam nie ma mowy żadnej "budowie portu", to tylko remont za paręnaście milionów, (dzielonych z Nową Pasłęką). Zakres prac obejmuje łatanie falochronów i odtworzenie, przebudowę kilkudziesięciu metrów jednego nabrzeża ze skarpowego na cumownicze, budowę slipu dla lekkich łódek, wymianę instalacji... i to w zasadzie wszystko. Nawet WC dla turystów w porcie we Fromborku w ramach tego remonciku nie powstanie - i dalej nie będzie gdzie się w tym "turystycznym" porcie wysikać, całkiem tak samo, jak do tej pory; )
Reklama