@Takie pisiory na kołach - To samo powiedzą rowerzyści o kierowcach samochodów że parkują na trawnikach i na zakazach postoju lub zatrzymywania się, że przejeżdzają na czerwonym świetle i wymuszają pierwszeństwo. To jest to właśnie szczucie jednych na drugich a pozniej widzisz bójki jednych z drugimi lub agresywne zachowania. Tylko po co? Jedni i drudzy powinni sie do siebie usmiechać i szanować.
W naszym mieście jest liczne grono buraków rowerowych. Jeżdżą ulicą mimo że obok jest ścieżka. Jeżdżą po chodnikach mimo znaków zakazu. Jeżdżą po przejściach po których nie powinni
Wszystko się da ale trzeba chcieć a tak to szczują jednych na drugich a władza sie cieszy. Parkingów jest za mało tak samo jak i ścieżek rowerowych za mało. Nie mozna robic czegoś kosztem jednych czy drugich. Muszą być i parkingi w wystarczajacej ilości tak samo jak ścieżek rowerowych, no ale lepiej szczuc jednych na drugich.
Jak masz do 10 km do pracy i jezdzisz autem to faktycznie... styl życia iście królewski, a prawda jest taka, że wygoda ponad wszystko. Później płaczą że parkingów ciągle mało. A jak ma być ich wystarczająca ilość jak każdy chce autem? Nie da się tak.
Zgadzam się. Samochodziarze to by do sklepu najchętniej wjeżdżali gdyby drzwi szersze zrobic. Dla nich nie ma znaczenia pogoda i tak jadą autem. Żenada i otyłość.
Przede wszystkim ścieżki rowerowe po obu stronach jezdni nawet kosztem redukcji 2 pasów ruchu do jednego + więcej rond BEZ sygnalizacji świateł. Samochodziarze to tytani lenistwa, a to niebo i są wyznacznikiem jak powinny wyglądać miasta.
By tramwaje były cichsze, torowiska powinny być osadzone na podwójnej poduszce piaskowej (fachowcy wiedzą, o co chodzi). Koszt wykonania takiego podłoża podraża modernizację o ok.20%. Na razie Samorządu nie stać na to, jestem tego pewien, lecz można by to wykonać odcinkowo, korzystając z konieczności wymiany szyn i nocą. Lecz hałas w nocy czy nie będzie Ci przeszkadzał?Hashtagi: #Roman
@UmcuCumcu - 100% autobusów w miejskiej komunikacji ZKM w Elblągu to wozy nowe. Wyposażone są w biletomaty, klimatyzacje, elektroniczne tablice z numerami linii i przebiegiem trasy. Należą do dwóch firm (jedna jest konsorcjum) zewnętrznych związanych z miastem siedmioletnim kontraktem. Natomiast spółka która należy do miasta Tramwaje Elbląskie opiera swoje przewozy zdezelowanymi tramwajami po starych torowiskach. Więc jak się ma twoja teoria o tym, że gdy miasto będzie właścicielem pojazdów, będzie lepiej???
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Dawno temu... Elblążanie kończyli sezon w Krynicy Morskiej
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Miasto dla rowerzystów
Beniaminek przeciwnikiem Olimpii
Uwagi o miejskiej komunikacji od ponad 3 tysięcy osób. Co dalej?
Odlewnia zamykana, co dalej z turbinami w Elblągu?
Uwagi o miejskiej komunikacji od ponad 3 tysięcy osób. Co dalej?
Do śmietnika za daleko...
Uwagi o miejskiej komunikacji od ponad 3 tysięcy osób. Co dalej?
„Bycie wśród ludzi naprawdę dużo daje”
Związkowcy znów mówią o strajku w EPWiK (aktualizacja)
Beniaminek przeciwnikiem Olimpii
Odlewnia zamykana, co dalej z turbinami w Elblągu?
Odlewnia zamykana, co dalej z turbinami w Elblągu?