UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • ale, jaka współpraca między portami ? Czy to oznacza, że jak port np w Danii, Niemczech czy jakikolwiek port na świecie będzie miał za dużo (warunek do wyboru) węgla, drewna czy inny ładunek to wyśle go w ramach zawartej umowy do Elbląga ? A czy Gdańsk z Gdynią lub Szczecin, Świnoujście z Bremerhaven i Wyborgiem mają zawarte umowy o współpracy ? Czyli porty (nie właściciele ładunków) chcą świadomie wysyłać ładunki do innych portów zmniejszając swój przychód i volumen przeładunkowy ? No Brawo! Takie oto myślenie od lat sprowadziło jeszcze miasto Elbląg w kanał biznesu. Porty nic nie wysyłają - to tylko administratorzy terenów - ładunki kupują i wysyłają frachty wyłącznie klienci portu! Gospodarka morska - poziom - 10 ! Jest absolutny greenfield a Wy Panowie o bezsensownych umowach deliberujecie? Równie dobrze to pastwisko w Elblągu mogłoby podpisać umowę z Miami Airport w sprawie obsługi pasażerskiej. Efekt byłby taki sam. Elbląg, jak zwykle od... innej strony. Dziwię się, że to podpisują jednak widząc takie decyzje to nic dziwnego, że biznes uciekł. Hashtagi: #Kolejnykrokwtyl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    naprawdę ?(2022-09-15)
  • @naprawdę ? - Po prostu pan Arkadiusz Zgliński powinien pracować jako handlowiec... on niewidomemu od urodzenia sprzedałby okulary przeciwsłoneczne z filtrem polaryzacyjnym... w roli niewidomego występują elbląscy samorządowcy i spora grupka, nie tylko, elblążan...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    GłębokaMyśl(2022-09-16)
Reklama