UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Domkniecie poważzne, 100 000 000 zł. za stołki w porcie z przeznaczeniem na waciki - stanowiskowe. Ale samorzad to już pelna powaga, bo wszystko przeznaczy na obrotnice. A moglby przeciez odrazy na platforme startowa kosmodromu dla portu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    3
    2
    - materiał + na rękę(2022-09-22)
  • Pis jeszcze niczego nie zrobil dobrze. wszystko potrafia sp... dolic.
  • @- materiał + na rękę - I teraz ktoś na białej konnicy wzejdzie : ze ćwierć miliardem na morski port Elblag - obrotnice, doposażenie bocznicy z suwnicą zadaszoną etc, dalsze 30 0 mln w umocnienienie brzegowe od wysprzy spichrzów i poglebienie wód, oraz doświetlenie portu lotniczego w miescie w terminie 2 lat
  • @p .s - tyle za 50 % a za większość jak tu wspomniano kwestie kolei nadzalewowej
  • Znowu przez, dziwna decyzje U M ratusza MIASTO Elbląg zamiast szybkiego rozwoju cofa się. Chce rząd przejąć port niech przejmuje i inwestuje bo Elbląg nie da rady i TYLE. Ocknij się wreszcie P. prezydencie.
  • @Realista1 - Ten plan to na wypasie. Takie inwestycje spowodowalyby, ze wkrotce dogonilibysmy nasza stolice szuwarowa. Rozumiem, ze ten ktos KTO minusueje to z olsztyna jest?
  • @Realista1 - Nie róbmy k.. z logiki. Spójrz na port w Gdyni, jeden ślimak z estakady Kwiatkowskiego, mini parking i wszystko hula. Elbląg ma lepsze parametry dojazdu na S7 i obwodnicę niż Port w Gdańsku czy Gdyni gdyby to był argument dla importerów. Żadna jednostka handlowa, bo i po co, nie przekroczy granicy mostu Niskiego. Wypisz wymaluj aktualne parametry toru wodnego dla portu elbląskiego - głębokość toru wodnego - 2,0m w warunkach ekstremalnych 1,8 m a idąc dalej powierzchnia portu jakieś grube hektary 404 ha, długość nabrzeży portowych - 3,686 km vs rzeczywistość i wszystko kątem oka można obejrzeć z mostu UE. Doczekajmy chociaż tej obrotnicy i pogłębienia.
  • @Darecki42 - To ty nie rob d.. z logiki. Skoro na Bulwarze mamy ekstra nadbrzeza i mosty za miliony to niech to miejsce przynajmniej tetni zyciem turystycznym, to tez jest zarobek. NIech tam przyplywaja np. duze jachty. A co do reszty, chyba zapomniales ile zakladow jest po drodze od mostu UE do Mostu Niskeigo. Tam jest okolo 160firm i pelno nadbrzezy, a do tego stara niemiecja obrotnica. To wszystko nalezy poglebic i to wykorzystac, Most UE dzis stanowi zawalidroge i blokade na rozwoj portu.
  • @Realista1 - Ten most UE predzej czy pozniej i tak nalezaloby przebudowac na 2 pasmowu ze sciezka rowerowa i chodnikiem.
  • A co mamy po drugiej stronie jak nie dogdaja sie z rzadem? Status quo, czyli port z torem 2 (1,8m) i jakimis mglistymi pieniedzmi z KP0.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    Ferdek.Schichau(2022-09-22)
  • @hd - Na razie widać tylko rączki jak u Morawieckiego, oby nos też nie zaczął mu rosnąć.
  • @Realista1 - Jak jesteś specjalistą od gumowych dzwonków to głosu nie zabieraj. Most UE blokadą. Urojenia. Przejedź się do Trójmiasta jak wygląda proporcja logistyczna dróg i dojazdu do skali portu. Żadnych cudów tam nie doświadczysz. Jedna brama, jedna nitka do wyjazdu i wjazdu. Atrakcyjnie gospodarczo ma być port, jego lokalizacja, a nie nowy asfalt. Miliardy można wydać a w porcie wiatr będzie hulał a skala przeładunków może skoczy o 10%, może o 15%. Skoro Bulwar ma wg Ciebie extra nabrzeża to gdzie ten ruch turystyczny. Ktoś tam czasem zacumuje i tyle. Słyszałeś o zapotrzebowaniu firm z rejonu Stoczniowa na przyjmowanie statków ??? Bajki sobie możesz pisać do woli. Niech sobie cumują ile wlezie proceduralnie i tak potrzebuje jednostki administracyjnej takiej jak port, celny, odprawa itp.
Reklama