@jdjd - Ten pogardliwy ton jest po prostu słaby. .. Ulżyłeś sobie tym prześmiewczym komentarzem? I co, już czujesz się lepszy? Oczywiście, ja też popieram rozwiązania mobilne i z nich korzystam, ale co mają zrobić Ci, którzy smartfona, z różnych powodów, nie mają? Czy oni zasługują na to, żeby PKP miało ich tam, gdzie światło nie dochodzi?
Moim zdaniem jeśli nie kasa to biletomat. Może to by znacząco pomogło?
Mam dość tego narzekania, że jedna kasa jest otwarta. Podejrzewam, że niektórzy stoją w kolejce, tylko dlatego, bo tak im wygodniej. Raptem wszyscy nie posiadają smartfona, mają ok 60-70 lat i nie są w stanie sobie poradzić. Najtańszy smartfon to koszt zwykłego telefonu komórkowego, więc nie pie*dol głupot. Biletomat rozwiązałby problem, ale po co pisać na okrągło o tym, jak PKP i tak olewa sprawę.