UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Awtramwajugrzeją!!!!!!! - motorowi nie grzeją na wagonach tyle razy było to tłumaczone iż instalacje elektryczne się grzeją. 2 silniki z przodu i z tyłu, przetwornica oraz rozrusznik.
  • @teżnielubięupałów - I w końcu jakaś rozsądna odpowiedź. Dodatkowo jest duża ilość przeszklenia czyli mamy klimat jak w szklarni.
  • @Nie oklamuj Elblążan - To stan biedny pasażerku na przystanku przy wózkach i poczuj jakie ciepłe powietrze leci w tych upałach. Dodatkowo nagrzewnice w Konstalach nie są zintegrowane z oporami mają własne zasilanie. Opory są na bębnie rozrusznika. polecam stronę: www.transportszynowy.pl
  • A jakie to ma znaczenie czy portEL (o czym dowiedziałem się z komentarzy) zduplikował czy też powtórzył podobna akcje przeprowadzoną przez podobny portal? Jest CHU*WA i tyle! Ważne że przekaz trafił do szerszego grona czytelników, którzy niekoniecznie czytają kilka portali i unaocznione zostało im że jest chu*nia z patatajnią! Albo już wiedzieli albo zostali ostrzeżeni. Mieszkam w Wawie, jako były mieszkaniec Elblągowa, wiem że to co się u was dzieje, także z relacji zamieszkałych znajomych, to jest jakieś wielkie nieporozumienie! Ja rozumiem - 8 -15% pojazdów z niesprawną - z różnych powodów - klimą, ale to COŚ?! Tego nie da się usprawiedliwić. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    złyBoTAK(2018-08-09)
  • W komentarzach pod tym i podobnymi artykułami w regionalnych portalach pojawia się zarzut o włączonym. .. żart? OGRZEWANIU? Redakcjo, Panie redaktorze, bardzo, ale to bardzo proszę o skierowanie stosownego pytania do TE, by rozwiać wszelkie wątpliwości, względnie, pozamykać usta malkontentom lub wykazać jakąś sadystyczną skłonność tego przewoźnika. Dziękuję. Proszę o potraktowanie tego komentarza z należytą powagą - dziękuję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    MarcinPozdrawia(2018-08-09)
  • www.transportszynowy.pl "Aby nawiew nie był realizowany w lecie otwory zamyka się specjalną dźwignią, która znajduje się obok stopnia trzecich drzwi wejściowych." LINK: www.transportszynowy.pl 105Na to tożsama konstrukcja co 805Na z Biedrąga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MarcinPozdrawia(2018-08-09)
  • aż się można przewrócić od konstruktywnych wniosków. .. .za to na złoty medal
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    hrStrus(2018-08-10)
  • Tak. Motorniczy jest samobójcą i sobie grzeje. On jedzie w takiej temperaturze tylko 10 godzin to musi grzać. Autorowi komentarza chyba upały rozum wypaliły. Pomyśl zanim coś napiszesz.
  • Ch....się dowiecie..zadzwoniłem raz zapytać czemu nie ma klimatyzacji za co płacimy jadac..byłem kulturalny..dowiedziałem się,że w przetargu nie było wzmianki o klimatyzacji..poprosiłem żeby kierowcy chociaż każde drzwi otwierali a nie tam gdzie wsiada pasażer...pan mnie opał i się rozlaczyl..byłem wkkkk....ny chciałem do Was napisać,niemniej myślałem,że może miałem zły dzien. Jak widać nie jest to tylko mój problem..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Podroznik zkm(2018-08-10)
  • Po 2gie kierowcy nie otwierają wszystkich drzwi a wsiada parę osób a nie 300 światła...przystanek może i jest jeden koło drugiego,co konia obchodzi,że wóz się przewraca..pojedziesz do restauracji dostaniesz zimne żarcie bo dużo zamówień i zjesz?
  • Ktoś kiedyś dyrektorowi ZKM nagadał głupot że w autobusach ze względu na małe odległości między przystankami klimatyzacja nie zda egzaminu. Ale ten ktoś nie wie że są klimatyzatory o różnej wydajności. Te bardziej wydajne można z powodzeniem montować w autobusach i w tramwajach (sprawdziłem jak to działa w Madrycie - lipiec +41 w cieniu a w autobusie normalna temperatura). Montaż klimy w autobusach to wyższe koszty zakupu. Niedługo będzie przetarg na obsługę elbląskich linii. Ciekawe czy w specyfikacji przetargowej będzie zapis że autobusy muszą posiadać bardzo wydajną klimatyzację. Domyślam się że nie. Od czasu gdy komunikacja jest w prywatnych rękach mamy w Elblągu po prostu burdel. Stawka w przetargu za tzw. wozokilometr jest śmiesznie niska a przecież prywaciarze muszą coś dla siebie zarobić więc tną koszty do maksimum. Wszystko kosztem kierowców. Więc kierowcy pomalutku wieją do innych lepiej płatnych zajęć. Już prywatne firmy odczuwają brak rąk do pracy. Uciekli nawet kierowcy z Ukrainy. A jesienią będzie jeszcze gorzej. W tej chwili jeżdżą wszyscy posiadający uprawnienia- dyspozytorzy, mechanicy. Może być niewesoło. Nie zdziwię się jak będą zawieszać kursowanie niektórych linii. Tylko przez to że miasto ma za mało pieniędzy. Oddając komunikację w prywatne ręce miasto strzeliło sobie w kolano.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    ksamol(2018-08-10)
  • A na chali produkcyjnej ile mamy w gtonowie gurnym . 36siopni nawet 37 na lakierni przekracza 40 i my 8 godzin pracujemy i musimy A wy się o autobus martwcie. Chore to jest
Reklama