123 tys. zł brutto przeznacza miasto na promocję wydarzeń kulturalnych, społecznych i sportowych, które będą organizowane w Elblągu do końca roku. W ramach tej kwoty mają zostać wykonane m.in. banery, billboardy, ulotki, plakaty, a także spoty reklamowe emitowane w mediach elbląskich, ale również w obwodzie kaliningradzkim. Do przetargu stanęły dwie firmy – elbląska i warszawska.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2014 i działań wizerunkowych dotyczących jubileuszu 777-lecia miasta (Dni Elbląga, Festiwal Jazzbląg, Elbląg Za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan, Sylwester 2014/15). Miasto proponuje 123 tys. zł brutto firmie, która podejmie się tego zadania.
Na co konkretnie mają zostać wydane te pieniądze? Otóż m.in. na: wydruk, montaż i ekspozycję reklamy wielkości min. 50 m kw. w ciągach komunikacyjnych na terenie Elbląga, na produkcję i emisje spotu reklamowego na dwóch ekranach ledowych przy głównych ulicach miasta, zapewnienie publikacji artykułu sponsorowanego w jednym z serwisów internetowych obwodu kaliningradzkiego, na wykonanie i emisję baneru reklamowego w dwóch elbląskich serwisach internetowych, druk i dystrybucję setek plakatów na wiatach przystankowych, słupach ogłoszeniowych, na terenie zakładów pracy, instytucji kultury, instytucji publicznych, szkół. Umowa zakłada również reklamowe przygotowanie do ważnych wydarzeń czterech billboardów w: Gronowie i Świętochowie (gmina Braniewo), w Janowie (gmina Elbląg) i Kwietniku (gmina Młynary).
Plakaty reklamujące Dni Elbląga mają również trafić do gmin i miejscowości położonych przy trasach: Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik; Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; Braniewo - Frombork - Milejewo - Elbląg.
Dziś (29 kwietnia) otwarte zostały oferty przetargowe. Chęć zrealizowania zadań promocyjnych wyraziły dwie firmy: Althermedia Sp z o.o. SK z Warszawy oraz Grupa Merlin Andrzej Duszyński z Elbląga. Rozbieżność deklarowanej kwoty jest znaczna: spółka ze stolicy zaproponowała 133 375,20 zł, zaś elbląska agencja reklamowa - 85 731,00 zł.
Teraz, jak informuje Monika Borzdyńska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga, oferty zostaną sprawdzone pod kątem formalnym. W najbliższych dniach dowiemy się, która z firm zajmie się promocją naszego miasta.
Na co konkretnie mają zostać wydane te pieniądze? Otóż m.in. na: wydruk, montaż i ekspozycję reklamy wielkości min. 50 m kw. w ciągach komunikacyjnych na terenie Elbląga, na produkcję i emisje spotu reklamowego na dwóch ekranach ledowych przy głównych ulicach miasta, zapewnienie publikacji artykułu sponsorowanego w jednym z serwisów internetowych obwodu kaliningradzkiego, na wykonanie i emisję baneru reklamowego w dwóch elbląskich serwisach internetowych, druk i dystrybucję setek plakatów na wiatach przystankowych, słupach ogłoszeniowych, na terenie zakładów pracy, instytucji kultury, instytucji publicznych, szkół. Umowa zakłada również reklamowe przygotowanie do ważnych wydarzeń czterech billboardów w: Gronowie i Świętochowie (gmina Braniewo), w Janowie (gmina Elbląg) i Kwietniku (gmina Młynary).
Plakaty reklamujące Dni Elbląga mają również trafić do gmin i miejscowości położonych przy trasach: Elbląg - Jazowa - Solnica - Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Jegłownik; Elbląg - Suchacz - Kadyny - Braniewo; Braniewo - Frombork - Milejewo - Elbląg.
Dziś (29 kwietnia) otwarte zostały oferty przetargowe. Chęć zrealizowania zadań promocyjnych wyraziły dwie firmy: Althermedia Sp z o.o. SK z Warszawy oraz Grupa Merlin Andrzej Duszyński z Elbląga. Rozbieżność deklarowanej kwoty jest znaczna: spółka ze stolicy zaproponowała 133 375,20 zł, zaś elbląska agencja reklamowa - 85 731,00 zł.
Teraz, jak informuje Monika Borzdyńska, rzecznik prasowy prezydenta Elbląga, oferty zostaną sprawdzone pod kątem formalnym. W najbliższych dniach dowiemy się, która z firm zajmie się promocją naszego miasta.
A