UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Moim zdaniem autor zapomniał o jednym istotnym fakcie dotyczącym komunikacji miejskiej w elblągu, a mianowicie, o godzinach kursowania autobusów i tramwajów. Uważam za skandal, to że ostatni autobus bądź tramwaj z placu Słowiańskiego odjeżdża około godzinny 22.30 (wyjatkiem sa wakacje - można znaleźć autobus około 23). Rozumiem że w tygodniu miasto po 23 praktycznie świeci pustkami i najprawdopodobniej nie opłaca się tworzyć dodatkowych połączeń o tyle w piątki i soboty powinno być więcej wieczornych i nocnych lini. Warto wspomnieć o nocnej lini 100,która mam wrażenie jest tylko po to, żeby miasto mogło pochwalić się że posiada komunikacje nocną bo innego jej zastosowania nie widzę (kursuje jakieś dwa trzy razy na noc).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czy da się coś z tym zrobić?(2010-08-26)
  • Dworzec PKP - powitanie elbląskich uczestników "Bałtyk-Bieszczady Tour" dziś o 16:37 - info ESR www.bikerelblag.hg.pl
  • w Elblagu nie ma problemu "czym do pracy", bo po prostu tej pracy nie ma
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    arnoldUPR(2010-08-26)
  • jestem za bezpłatną komunikacją publiczną i pokrętne tłumaczenia korporacyjnych przydupasów od prywatyzowania wszystkiego odrzucam ze wstrętem; D
  • a generalnie chodzi o to że świat ma być dla ludzi, a nie dla garstki sprytnych złodziei
  • Florek - tramwaje na ulicy przy obecnym natężeniu ruchu to porażka. Zaletą tramwaju wg mnie jest to, że tory nie są położone na ulicy tylko obok i nie stoi w korku, tylko dlatego wybieram ten środek lokomocji w Elblągu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    adamsky(2010-08-26)
  • A ja nie rozumiem dlaczego od kilku lat kładąc nacisk na komunikację tramwajową o charakterze śródmiejskim całkowicie zapomniano o komunikacji autobusowej i jej roli miejsko- podmiejskiej. Niech mi któś odpowie na pytanie; dlaczego nie można skomunikować z miastem ciągu ulicy Żuławskiej, która właściwie jako pierwsza zasługuje na miano "dzielnicy inwestycyjnej". Powstało tam sporo nowych miejsc pracy, i co? Nie ma czym dojechać!!!! Czy ktoś w ogóle planuje jakąkolwiek komunikację miejską przez Żuławską?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    waldorf(2010-08-26)
  • 23% to za mało na rozwiązanie tego problemu proponuje 50%
  • a co z dzielnicą "willową" Zatorze?Tam też autobusy 2 na krzyż
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zatorzanka(2010-08-26)
  • Jeżeli którykolwiek z kandydatów zapowie rezygnację z inwestycji tramwajowych, to udowodni jak krótkowzrocznym jest politykiem. Jaki jest sens likwidacji torowisk, skoro na ich miejsce w przyszłości musiałyby się pojawić buspasy? Planowanie przestrzenne miasta, a raczej jego brak, będzie powodowało coraz to większe problemy komunikacyjne, którym nie zaradzą autobusy. Bardzo śmiały i szeroko dyskutowany "Zintegrowany Program. .. " niestety tylko przez pierwszy okres był z miarę skrupulatnie realizowany. Poza 12 Lutego/Grota-Roweckiego nowych inwestycji brak, a i o środkach przeznaczonych na modernizację taboru nie słychać. Chcąc nie chcąc będzie się to musiało zmienić, podobnie jak zwiększenie prędkości eksploatacyjnej tramwajów poprzez zbudowanie systemu sterowania ruchem i nadanie priorytetu transportowi publicznemu. Dzisiaj tego bardzo brakuje, podobnie jak promocji komunikacji miejskiej, która w tej chwili jest na poziomie z głębokiego PRL-u.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Francuz(2010-08-27)
  • Mieszkam przy autostradzie na 12 Lutego i szlag mnie trafia na myśl, ze niedługo pod naszymi oknami będą radośnie pomykały zdezolowane tramwaje. I tak hałas jest na tej ulicy bardzo duży. Elbląg stawia na tramwaje? Tylko jakiś idiota mógł to wymyśleć. Na komunikację miejską miasto posiada określoną kwotę pieniędzy. podział tej kwoty jest naprawdę sprawiedliwy - tramwaje pochłaniają 70% pozostałe 30% idzie na autobusy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    krzysio(2010-09-28)
Reklama