UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Panie Prezydencie, jezeli Pan czyta te komentarze to niech Pan zwroci uwage na jeden znamienny fakt, otoz WSZYSTKIE sa negatywne. Nie ma dyskusji, nie ma watpliwosci - sytuacja jest dla WSZYSTKICH komentujacych jasna i klarowna - chale odwalacie i to na duza skale. Na kontrowersyjne tematy wypowiadaja sie ludzie ktorzy sa za i ci ktorzy sa przeciw - tu nie ma zadnych kontrowersji. Zero funkcjonalnosci, juz dzis widac, ze technika i jakosc pracy niewiele ze sztuka ma wspolnego no i jak to k....a wyglada. GRATULACJE tfu... KONDOLENCJE
  • ale ta droga jest po linii partii, propunuje nazwanie tych wysepek im. Henryka Słoniny.
  • ludzie to jakaś paranoja, zaproponowałem na furum nazwanie tych wysepek im. Henryka Sło...niny i zablokowali posta , wracamy do czasów PRL, brawo cenzorzy , za czyje pieniądze pracujecie ?
  • ... brawo brawo, piękny okaz czerwonego szarlataństwa w dobie kapitalizmu, robmy byle co byle by tylko robić, a za robote bedzie kasa, projektant - architekt nie mógł narysować prostej 4-ro pasmowej drogi bo dostał by tylko załóżmy 10tys zł a tak za każdą wysepke i przewężenie ma dodatkowe 4 tysiaki, to samo firma wykonująca, najpierw wylali asfalt a potem go cieli i skuwali żeby zrobić wysepki - o ile więcej roboty prawda? a im więcej roboty tym więcej kasy, ciekawe tylko jaką działe z tej kasy dostał ten który to wshystko podpisał ...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Gercio the mad driver wrrr....(2003-10-09)
  • chyba specjalnie pojadę dzisiaj zobaczyc te wysepki , bo z tego co tu piszecie wynika ,że chyba faktycznie ktos oszalał zabudowując szeroką ulicę zawalidrogami .
  • W tej sytuacji nie ma innego wyjscia jak poczekać na dokończenie. Co innego pozostało - pieniądze już wydane - ci co je wzięli są zadowoleni - z siebie. Zgadzam sie, że ruch nalezy spowalniać - zwłaszcza na ulicach prowadzących przez osiedla - jak Brzeska (gdzie zafundowano ludziom pod oknami ruch tranzytowy). Ciekawie tylko będzie, gdy w któryms z tych przewężeń zepsuje się jakieś auto - sprawa wcale nie tak rzadka. Owszem - można czekać na dokończenie i liczyć na cud, że ludzie mając takie utrudnienie w płynnym ruchu będą się starali omijać to miejsce, Przecież jak będzie wystarczy spojrzeć na plany i mieć trochę wyobraźni. Jak nasi "specjaliści od ruchu" (nie wiadomo tylko jakiego) projektują drogi wystarczy zobaczyć na skrzyżowaniach - Płk. Dąbka z Pionierską czy Dąbka z Piłsudskiego - extra. Chyba żeby nie patrzeć na to dziadowstwo Pan Prezydent się stamtąd wyprowadził.
  • Abstrachując od przyjętego rozwiązania skandaliczny jest sposób prowadzenia prac drogowych. Panie prezydencie, może sam by się Pan przejechał cywilnym samochodem i sprawdził, jak świetnie oznakowane są roboty drogowe np. na płk.Dąbka przy rynku, gdzie kierowcy chcący skręcić w lewo na wysokości rynku dostrzegają barierki i zakaz skrętu ( a mieli nie jeździć na pamięć...) i wymuszają wjazd. Tak samo są zaskakiwani objazdem na Brzeskiej i Robotniczej. Może pogoniłby Pan towarzystwo adoracji z inżynierii ruchu, skoro tak Pan broni ich roziązań ( proszę mi wierzyć, duzo jeżdżę i są rzeczywiście innowacyjne w skali kraju), za brak właściwego oznakowania prac? Jest to NOTORYCZNE, ostatnio przy budowie mostu i hipernowej znaki nie mówiły nic o aktualnym stanie prac i od początku do końca były takie same.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kierowca Astry(2003-10-10)
  • Jeśli samochód się zepsuje na którymś z tych przewężeń to NIE PROBLEM!!! - droga jest na tyle stroma, że wystarczy raz pchnąć i jak się auto rozpędzi, to może nawet poprzez Brzeską i przez sam nowy most UE przejedzie.. chocież też nie wiadomo, bo taki też jakiś wąski :) ... i jeszcze konkretny przykład: skrzyżowanie ul. Królewieckiej i Kościuszki (przy Szpitalu Miejskim) - autobus wjeżdżający w ul. Kościuszki na zakręcie za pasami zawsze musi najechać na krawężnik tylnym kołem, albo też zatrzymać się aby wyminąć jadący z przeciwka, bo taki jest zakręt, jak wąskie są choryzonty twórcze naszych projektantów.
  • Tu nie ma na co czekać. To jest jedna wielka lipa. Obecnie Brzeska jest węższa, niż ta pozostawiona przez Niemców w 1945 r. I to nazywa się nowoczesnym rozwiązaniem. Zobaczymy, co się będzie działo zimą, jak spadnie więcej śniegu. Ktoś napisał, że Brzeską poszerzono i środkiem dodano wysepki. Od strony budynków z parzystą numeracją ulica została zwężona o ok. 1 m, a nie poszerzona. W piwnicy przy Brzeskiej 16 widziałem pokazywane mi przez mieszkańca pęknięcia murów fundamentów. Ciekawe, czy brano to pod uwagę budując drogę tranzytową. Przecież te budynki wibrują przy tym ruchu, jaki teraz się odbywa tą ulicą, a co będzie po skończeniu przebudowy? Popieram wszystkie komentarze poprzedników. Już nigdy więcej nie dostanie Pan mojego głosu - panie Słonina. Ani Pan, ani pańskie ugrupowanie. Czas na zmiany.
  • Proponuje zamknąć ruch na zawsze do pokoju prezydenta!
  • Ludzie dlaczego wybraliście takiego prezydenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ludzie tu trzeba coś zorganizować tak dalej być nie może .To sa kpiny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reklama