UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Budują źle, nie budują jeszcze gorzej. Ja pie****ę, co za społeczeństwo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    5
    ZenonK(2020-11-17)
  • Bardzo ciekawy sygnał, że cokolwiek w mieście się dzieje. Chociaż najbardziej interesujące będzie manko w budżecie na koniec 2020.Przecież wpływy z podatków dramatycznie spadną. Każdy widzi co się dzieje.
  • A kiedy chodnik do schroniska ul Królewiecka
  • Co dalej z przejściem podziemnym pod dawnym przejazdem kolejowym? temat zniknął
  • RobertKoliński I nawet bym się nie czepiał, gdyby nie to "a także miejsca postojowe w ciągu ul. Agrykola w sąsiedztwie cmentarza"- pragnę po raz kolejny przypomnieć, że niszczenie przestrzeni miejskiej, zieleni, terenów wspólnych i ciągów komunikacyjnych pod dyktando najbardziej zblazowanej a leniwej mafii samochodziarzy-dziadersów z ratusza, którym problemy zdrowotne sprawia 15-minutowy spacer, jest zwyczajnym barbarzyństwem, marnotrawstwem i skończoną urzędniczą głupotą; Dodatkowo zauważę, że w sąsiedztwie cmentarza Agrykola jest już ogromny parking, z którego urzędasy miejskie zrobiły nekro-ryneczek, zaś trucicieli-blacharzy korkujących miasto trzeba do korzystania ze swoich śmierdziuchów wszelkimi sposobami zniechęcać, a nie do trucia nas spalinami i blokowania miasta swoimi landarami jeszcze nakłaniać - czego ewidentnie nie pojmuje ratuszowe dziaderstwo z klapkami na oczach; Hashtagi: #patosamorzad, #nieudolnosc, #barbarzynstwo, #dramat
  • @Piaseczny. - Jeżeli wszystkie firmy startujące w przetargu spełniają warunki określone w SIWZ to co ma decydować jeśli nie cena ?
  • cos czuje ze to bedzie typowo elblaska droga rowerowa czyli jedna wielka tandeta zaprojektowana i wybudowana przez ludzi ktorzy na rowerach nie jezdza. skutek tego bedzie taki ze rowerzysci beda jezdzic po jezdni. ja tak robie i cale miasto jade po jezdni bo na jezdni jest bezpieczniej. na jezdni nie ma zaparkowanych aut, nie chodza tam piesi z psami, nie ma wysokich kraweznikow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    1
    korba666(2020-11-17)
  • do ZenonK: jestes glupi, zaloze sie ze glosowales na wroblewskiego. te tandetne drogi rowerowe sa budowane z naszych pieniedzy i rowerzysci maja prawo żądać aby były wykonane tak aby mozna bylo z nich korzystac i jezdzic kazdym typem roweru. niestety ci urbanisci z UM ktorzy siedza tam od czasow sloniny i sa odpowiedzialni za drogi rowerowe, do dzis tego nie rozumieja. trzeba ich sila wykurzyc ze stolkow. nie demokracja ale siła. demokracja jest słaba jesli chodzi o zmiany na lepsze. kilka m iesiecy temu jacys partacze rozebrali chodnik na ul legionow bo chowali rury pod ziemie. niestety po tych ich pracacach na tej i tak juz zlej drodze rowerowej ulozyli krawezniki tak ze wystaja po 5 cm. bardzo latwo sobie tam uszkodzic rowerowe koło. czy ktos z UM to skontrolował po tych robotach?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    korba666(2020-11-17)
  • budownictwo socjalne jest potrzebne. jakieś osiedle na obrzeżach miasta. z ochroną i dyżurami na sprzątanie. inne miasta mają czemu nie elbląg?
  • Wysokość gratyfikacji dla rozstrzygającego
  • Cena jest zawsze kluczowa", kiedys tez tak myslalem, niestety zycie pokazuje, ze najtaniej to czesto do d. .. y. Kolego na zachodzie na przetargach zeby zjadlem I wcale nie jest tak ze wygrywa najlepsza cena. , ale jak chcecie zaoszczdzic 100 czy 200 tys a potem sadzic sie o miliony za spartaczonom robote I wykonana z wielkimi opoznieniami (tak jak to bylo z firma z Borowa)to sie dalej w to bawcie, ale mysle, ze prokurator powinien sie wlasnie takimi przetargami zajmowac.
  • RobertKoliński "(. .. )Nie wystarczy wymiana samochodów elektrycznych na inne, szczególnie w takich krajach jak Polska. Potrzebne jest zerwanie z uzależnieniem od indywidualnego transportu i zmniejszenie liczby samochodów zamiast jej zwiększania. Zamiast zwiększać zużycie energii trzeba je zmniejszać - tylko wtedy pełna dekarbonizacja ma szanse na realizację. "- międzynarodowy zespół badaczy pod kier. dra Michała Czepkiewicza w swojej najnowszej pracy zrealizowanej na Uniw. Islandzkim dot. emisji gazów cieplarnianych związanych z całym cyklem życia samochodów elektrycznych w Europie; [całość m. in. na fb autora] Hashtagi: #przyroda, #RatujmyKlimat, #ThinkGlobalActLocal
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    3
    RobertKoliński(2020-11-17)
Reklama