UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • moim zdaniem najlepszym wyjściem z sytuacji jest przeprojektowanie nawieszchni na kostkę z plastiku. należy zrobić formy kostki z fakturą drewna i zastosować plastikw odpowiednim kolorze. tworzywo jest na wszystko co się dzieje na moście odporne.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    Jarenty!(2016-06-17)
  • Dzisiaj zapadły surowe wyroki za katastrofę hali w Katowicach 10 lat temu. Za taki bubel też powinien być sąd.
  • I winnych do ukarania brak. CZYLI dalszy ciąg komuny-PRL-u. K***a na zachodzie to by nie przeszło już by ktoś wyleciał na p***.
  • Barany osly... toc naturalne jest ze jesli drzewo nie jest dobrze wysezonowane i zabezpieczone to peka... wymiencie to na kostke bruk... bo tak to od pazdziernika bd mieli spory problem
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    Drzewiec(2016-06-17)
  • Po pierwsze nalezy podac z nazwiska, kto ten bubel zaprojektowal. W projekcie zawsze sa warunki jakie musi spelnic material i stosowana technologie. Po drugie czy takie rozwiazanie jest juz gdzies zastosowane w warunkach klimatycznych takich jak ma Elblag. Jedyne tu rozwiazanie to wymiana kostki na kostke granitowa z zabezpieczeniem podloza przed rozsadzaniem przez mroz.
  • Każdy, średnio rozgarnięty człowiek wie, że drewno reaguje zmianami objętości na zmieniającą się wilgotność i temperaturę otoczenia.
  • po prostu zrobić lekki, rozdzielny dach na obu częściach mostu, a kosztami obciążyć wykonawców, o ile w dokumentach jest, że bez zastrzeżeń przyjęli wykonawstwo, projektanta - jeżeli nie dopatrzył budowy w ramach nadzoru autorskiego, producenta kostki, jeśli dostarczył materiał bez atestów, inspektora nadzoru jeśli nie sprawdził wszystkiego w trakcie budowy, i inwestora za brak kontroli inwestycji. Maksymalnie wykorzystać okres gwarancyjny. No i prokurator z urzędu.
  • za niegospodarnosc powinno sie wsadzic do pierdla prezydentow ktorzy trzymali nad tym piecze i dali du..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    turban(2016-06-17)
  • Jak minie gwarancja, to zawsze można wprowadzić myto za przejazd - przynajmniej będzie na kolejne remonty;)
  • za ten bubel jest odpowiedzialny grzesio nowaczyk i jego wiceprezydent expert budowanictwa niejaki lewandowski.
  • Polski bubel, jak cale stare - nowe miasto, które systematycznie zalewa a WPWiK przeprasza i nic z tym nie robi, Niemcy by ten problem rozwiązali a Polacy nie mają pojęcia co zrobić, taki chichot historii
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    szwabeki(2016-06-18)
  • To pewnie od wilgoci. Jedyne rozwiązanie to spuszczenie wody rzeki Elbląg.
Reklama