UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Do PTTK - nie wystarczy mieć nadzieję, trzeba monitować i głośno mówić o efektach. Władza jest wybierana przez nas i łaski nam nie robi, bo NAM służy.
  • Na pewno nie w błoto, samochód ma większość, ale nie każdy. Trasa super, kiedyś były 2 pociągi każdego dnia i puste nie jezdziły. Ja bardzo się cieszę, że w końcu, wreszcie. .. mam nadzieję, że się stanie.
  • A co z dworcem Zdrój, szkoda jak niszczeje, tylko go odremontować to i z Zawady można dojść ładnie przez park Modrzewie. Nie trzeba przystanku na Odrodzenia-Mazurska.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    elegant(2014-12-02)
  • Pomimo wielkiej estymy dla transportu szynowego i jego znaczącej roli w okresie międzywojennym i powojennym nie widzę jakichkolwiek wyraźnych oznak zmiany od dawna istniejącego trendu zaniku wszystkich form transportu powszechnego (między innymi kolejnictwa szynowego). Instytucje i samorządy powołane do nadzoru i gospodarowania mieniem tego typu działają na zasadzie doraźnych akcji (z reguły na ślepo) nie kwapiąc się do podejmowania własnych inicjatyw, bo nie wspomnę już o innowacjach. W krajach cywilizowanych ta sprawa zdecydowanie odmiennie wygląda i można garściami czerpać doświadczenia i zdobycze tych, że w kierunku zachowania i zmodernizowania struktury tego typu transportu. Przypadek Linii Nadzalewowej to nie tylko tory i tabor. Szczególna lokalizacja tej linii, jej otoczenie skłaniają do innowacyjnych rozwiązań polegających przykład na: • Odbudowie infrastruktury dworcowej (gastronomia, pensjonaty, parkingi), • Stworzeniu wypożyczalni rowerów na każdym dworcu zarządzanej centralnie, • Każdy skład posiada wagon do przewozu rowerów, • Tolkmicko – Krynica Morka przeprawa promowa, możliwość przewozu samochodów, • Budowa tras rowerowych wzdłuż linii i brzegu Zalewu Wiślanego, • Transport szynowy zapewniają lekkie zestawy szynowe + mile widziane zabytkowe (lokomotywy),
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    AMalejużniekoniecznie(2014-12-02)
  • Itd. , itd. – można by mnożyć nie sadzę jednak, że to podchwycą samorządy jak i władze PKP. Lepiej trwać w stanie zawieszenia – zawsze to łatwiej i nie ma problemów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    AMalejużniekoniecznie(2014-12-02)
  • Trasa nadzalewowa niezyje ale pare razy w ciagu sezonu letniego pojawiają sie pociągi widma. Kto daje nato pozwolenia. Chyba ze jadą nimi dawni właściciele tych włości? Q
  • Nie widziałem tego dworca Elbląg Zdrój, ale jeśli jest, to spodziewam się, że jest w opłakanym stanie. Wystarczy go nieco wyremontować.
  • to jest tak iż jak wam wiadomo Tolkmicko to najbiedniejsza i zadłużona dziura w wojewudztwie a te noiry i tolka kture tam zawładneły trase nie naręke im te pociagi ponieważ sezon letni to gruba kasa resztę można sobie dopowiedzieć jak to wszystko działa w tym naszym mieście a władza oczywiście wybierana jest przez nas ale to my jesteśmy na ich łasce i dlatego ten kraj spływa mi jak pot
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    zmęczony(2014-12-02)
  • nie wyważać otwartych dzrwwi - jesli idzie o pztrystanek dla Zawady, na litość Boską jest przystanek Elbląg Zdrój z kawałem historii i tylko tu może być taki.
  • mamy nadzieję. .. blablabla. .. zróbmy w końcu demokrację bezpośrednią na tej ziemii - to nie trzeba będzie mieć nadziei, że jakiś idi0ta wybrany raz na 4 lata z listy partyjnych głąbów się czymś w końcu zajmie, tylko trzeba będzie robić i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    PolskiAnarchista(2014-12-03)
  • Do admin :Przepraszam, ale tak mądrze napisane, ża nic nie rozumiem.
  • cholera, nie rozumiem o co chodzi. Nic nie ustawiałam.
Reklama