UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • "Styl rządów pis-u jest obrzydliwy. " - rządów? to kombinatorstwo nazywasz rządzeniem. dobre.
  • Port powinien zostać przejęty w weekend przez żołnierzy obrony wojsk terytorialnej i przekazany przedstawicielowi rządu Polskiego po czym należy przywrócić ruch statków.
  • @j234 - Nie ma takiej możliwości, port nie może zostać w miejskich rękach. Trzeba upokorzyć harleyowca do cna, jego jedyną strategią jest doczołganie się do jesiennych wyborów z nadzieją na zmianę władzy. Teraz gra z Wcisłą na przeciąganie inwestycji, dał się wciągnąć w dużą politykę, kosztem miasta. Ale to obóz rządzący rozdaje karty w tym pokerze, będziemy jeszcze świadkami niezłych zwrotów akcji w tej rozgrywce.
  • Bo to są fachowcy od reorganizacji, to im wychodzi najlepiej! Co prawda bezmyślnie i tylko dla rozrostu stołków ale najlepiej! Port to juz zdecydowanie przerasta możliwości myślowe i zarządcze!
  • @hd - "Nie ma takiej możliwości, port nie może zostać w miejskich rękach" - typowy rosyjsko-trollowy wpis
  • Niech to wszystko bierze PiSlandia, ponosi wszystkie koszty, zaś miasto wydzierżawi im swoje grunty - pewny dochód do budżetu! Czyli za całą tą hucpę IV portu polskiego niech opłaca cały naród i oczekuje zysków... / przecież ten szajs inwestycyjny nie ma nawet biznes planu !!!!!/. Ryzykowanie choćby złotówki z budżetu miasta, do jak stryczek do szubienicy... Grób.. arczyk, to właściwy fachowiec z odpowiednim nazwiskiem do przejęcia tego przekopowo-zalewowego szamba. @Charon.
  • W 2016r. sporządzono dokument „ Analiza kosztów i korzyści społeczno-ekonomicznych dla Programu Wieloletniego „Budowa Drogi Wodnej Łączącej Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską. Jest tam zawartych kilka propozycji inwestycyjnych dla funkcjonowania portu w Elblągu. Budowa bocznicy kolejowej i terminalu nr 2 czy mostu na Kanale Jagiellońskim z układem komunikacyjnym. Można zapytać - czy jest sporządzony dokument „Analiza kosztów i korzyści społeczno-ekonomicznych dla Programu „Budowa IV Portu RP w Elblągu o strategicznym znaczeniu dla gospodarki narodowej”? Czy na podstawie takiego dokumentu sporządzono inny dokument „Studium wykonalności wymaganych inwestycji dla Programu „Budowa IV Portu RP w Elblągu” ? Jeżeli rząd PiS niczego nie wie to jest niepoważnym partnerem do jakichkolwiek rozmów. Merytoryczne uzasadnienie przejęcia portu przez PiS to słowo Chcemy.
  • Inną ważną sprawą przed podjęciem decyzji jest ustalenie czy IV port będzie miał jakąś robotę na miarę IV Portu RP o gospodarczym strategicznym znaczeniu dla Polski. Kaliningrad odpada. Pozostaje przewóz towarów przez przekop. Czy będą chętni. Ktoś coś słyszał? Mówi się, że port w Gdańsku wspomoże. W jaki sposób? Czy port w Elblągu zostanie Gdańskim portem regionalnym obsługującym zaplecze regionalne? Czy ktokolwiek coś wie o tym jak będzie wyglądało przyszłe zarządzanie łańcuchem dostaw, przepływem towarów, danych i środków finansowych związanych z produktami lub usługami od chwili zakupu surowców po dostawę produktu do portu i dystrybucję do miejsca docelowego. Jeżeli nikt niczego nie wie, to wszystkie dywagacje o IV porcie można uznać za chciejstwo, demagogię i kłamstwa rządu PiS na użytek wyborów i partyjnych interesów. W słowo Chcemy i nic więcej, to tylko naiwni uwierzą. Bez wyjaśnienia wielu spraw Prezydent nie powinien podejmować decyzji.
  • @Cz - Te przewozy juz sie dzieja. Np. jedna z lokalnych duzych firm juz wysyła i korzysta z przekopu.
  • @Ferdek.Schichau - Któraż to która, szanowny Ferdku ? Zdradź tajemnicę lasu...
  • @Skowyt Sowiety - Jak na sowieta pięknie skowyczesz. Twój motorówka to zdecydowany stronnik tej dewastacji.
  • Ten psychiczny chory na PIS napisał paręnaście komentarzy. Widać to po jego IP Chyba nigdzie niepracuje tylko siedzi oszołom przed pc.
Reklama