UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Wszyscy wiemy, jakim interesom ten strajk miał służyć. Uważać egzaminy jeden za drugim, bo takie ma widzi mi się szlachcic z WORD. Kolejnym skandalem jest to, że po opłaconym egzaminie i popełnieniu kilku drobnych błędów od razu kończą egzamin. A co z resztą czasu egzaminu? Ta wykupiona godzina powinna służby I być wykorzystana, aby się oswoić z egzaminem i ewentualnie usłyszeć opinie eksperta, gdzie jeszcze popełniamy błędy. Ale po co? Uwalić od razu i szybko do word wracać.
  • Bo to jest egzamin, a nie lekcja jazdy. Egzamin zakończony, koniec jazdy. Egzaminator nie musi być instruktorem. To przykre, że nie dajesz rady, ale w szkole też ci było ciężko. I tego też nie ogarniasz.
  • Zawsze możesz powiedzieć, że chcesz kontynuować jazdę, a egzaminator ma obowiązek jej kontynuacji. Trzeba się tylko o to upomnieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    nuować jazdę i(2022-07-12)
  • Jeżdżąc ładowarką zdać od razu i później sprawdź się w praktyce albo wózkiem widłowym ja to opanowałem od razu a na egzaminie kat b jakoś tego nie mogę ogarnąć wózkami widłowymi od 2006 roku a ładowarką od 2010 i ani razu nie miałem żadnego wypadku ani żadnej kolizji to o czym to świadczy chcą oblać bo z tego żyją ten plac to nie potrzebny te manewry powinny być wykonywane na trasie. poto siedzi egzaminator żeby zaaragowal kiedyś nie było takiego rygoru i była większa zdawalnosc a teraz czepiają się szczegółów postawcie mór zamiast pachołków na wysokości lusterek to może wtedy poprawi się zdawalność
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Uczestnik(2022-07-12)
Reklama