UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Zbyszek1 - Proszę przeczytać książką Grzegorza Gaudena: Lwów. Kres iluzji. I wtedy pisać o elitach.
  • Kolinski o jakiej ty bredzisz " nagonce na Polaków " i skąd takie u ciebie przypuszczenie, że ktokolwiek to czyni. Jako członek ruchu " Wolne Konopie " nie nadużywaj tego zioła, bo skutki mogą być opłakane. I jak ty będziesz bronił kogokolwiek. A zwłaszcza nauczycieli. Chyba, że jako poeta wierszem. Ale gdybyś nie dostał się do sejmu, to z pisania i fundacji nie przeżyjesz. I obym się nie mylił. I kończąc, czy można ciebie tytuować panie magistrem wszak podobno studiowaleś na UW dziennikarstwo i politologię. ..
  • Tak czytam i myślę że w tym elblongu są sami ukry.
  • @kalin - Ale też jest więcej na ski.
  • Do totalnej głupoty - jeden krok.
  • jak wy jestescie polityakmi I to wasze komentarze to o jakich stosunkach mowicie akurat w partiach zajmujecie czy tez w rzeszeniach stanowiska jak wiadomo inwestycja w przyszlosci przynosi zysk nie ma planowanego zwrotu inwestycji nie wykonac inwestycji I patrzec czy sie zwroci to jest utopia ktorej nikt z panstwa nie chce a uslugi drugorzedne zabezpieczenie lin rzeki nie stanowi problemu w 2019 roku wystarczy jezeli jest potrzebne poglebienie bo macie miasto ma nawiazane wspolprace badz chce nawiazac wspoprace z armatorem do ktorych nie jest przystosowana rzeka to warto w to zainwestowac co napewno przyniesie pozadany skutek jak wiemy warto wspolpracowac I byc otwartym wezmy na przyklad HOlandie gleboko roziwnieta sie kanalow I portow przeladunkowych zaladunkowych praktycznie w kazdym miescie ale to mowa o juz rozwinietej sieci kanalow I portow a o owej budowie kanalu ktora rusza w pazdzierniku jest to po to aby usprawniac I rozwijac dotychczasowe mozliwosci to sa posuniecia do przodu zaoszczedzenie kosztow transportu droga ladowa duzo kosztuje przemierzenie droga ladowa pojedynczych transportow z zywnoscia droga morska jest to o wiele korzystniejsze i rozbudowac dotychczasowy port co za tym idzie nowe miejsca pracy
  • poganie robia podpogan i chca lamiac nie zoobowizujac sie do prawa wedle ktorego zoobowiazali sie dzialac mowa o prywatnym przdsiebiorstwie w elblagu jeszze nazwali sie imienia JAna PAwla 2
  • @1125. - ip adres i zniwelowac zagrozenie prawdopodobnie 151
  • @arcitect - z armatorem ktorego statki maja wieksze zanuzenie niz glebokosc rzeki to trzeba ja czyli rzeke przygotowac poligloci co nic nie wiedza I sie o grecji rozpisali bo o wyspie lesbos dopiero dzis wspomnialem a poliglota w artykule karteczkach o jakims janisie chcial zablysnac I rze burze zrobil I ze zaj ste sniegi to jest ze nie jjest
  • a o nogach to moja prywatna sprawa sie stala a ze ksywa rumun sie wtracil o jakis janisach to jedzcie I wroccie jako repatrianci to pokazal komentarz skad doplyw nieinteresowania sie nie soba nie swoja osoba gosciu 2 dni po tym jak o tej lesbos nie napisalem rozpisal sie I wielkie rodziny na stokach w holandi po telefonach nacisk niby niemca powrot do kraju a zydki ucieczka wystawka frajerow a dziadzia 141 do dzisiaj pierwszy wystawaca psychiatryka I reszta na ktorych spluwam frajerzykow bo buduj dla psa mieli niby z niemiec dostac a potzrebne bylo bo psy sie legly tak sa aspekty betrzeszczone dla psa dusze w sobie malo
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    artur arcitect(2019-09-02)
  • kolejna parodia elblaskiej polityki jak na sceny do wawki musieli jechcac przedstawiciele mgz sc eee NY w Elblag cos tam z tym
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ARCITECT ARTUR(2019-09-02)
Reklama