Zapewniają Przewozy Regionalne i dodają, że skrócone godziny czasu pracy kas biletowych na dworcu PKP w Elblągu będą obowiązywały jedynie do końca miesiąca. Sprawę zgłosiła nam zaniepokojona Czytelniczka.
"Jestem na dworcu PKP w Elblągu, chciałam kupić bilet miesięczny. Wróciłam właśnie z pracy z Gdańska (18.30), ale dowiedziałam się, że kasy czynne są od godz. 7 do godz. 16 (zarządzenie z marca). Rano biletu kupić nie mogłam, bo jest otwarta jedna kasa i ok. 20 osób w kolejce. Przez Internet mam problem z zalogowaniem na Polregio" – poinformowała jedna z naszych Czytelniczek.
Kilka dni później, dokładnie z tym samym problemem, zgłosiła się kolejna osoba. Jak dodała taka sytuacja to spore utrudnienie na przykład dla osób, które dojeżdżają do pracy.
- Wcześniej kasy w tygodniu były otwarte już od godz. 5 rano – dodaje.
Spółka Przewozy Regionalne odpowiada, że to sytuacja przejściowa:
- Ograniczenie pracy kasy nastąpiło na prośbę Agenta świadczącego usługę sprzedaży biletów na stacji Elbląg. Prośba ta wynikła w związku z trudnościami kadrowymi z jakimi boryka się Agent – rezygnacja z pracy przez jednego z pracowników. Ograniczenie to obowiązuje czasowo, w miesiącu kwietniu – wyjaśnia Elżbieta Załuska z Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Przewozów Regionalnych. - Pragnę nadmienić, że na stacji Elbląg funkcjonuje również kasa biletowa spółki Pkp Intercity, która czynna jest codziennie, od godz. 7.45 do do godz. 17.
Jak dodaje Elżbieta Załuska bilety można także kupić za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży, aplikacji mobilnej SkyCash-PR (dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym m.in. Android, iOS, Windows Phone), a także w salonikach prasowych Kolporter. Chodzi o te zlokalizowane w CH Ogrody (czynny od godz. 9 do 21, od pon. do sob.) oraz na ul. Chełmońskiego 8 (czynny od godz. 6 do 20, od pon. do pt., w sob. od godz. 7 do 20).
- Bilety można również zakupić w pociągu, u obsługi, w godzinach gdy kasy biletowe na dworcu w Elblągu są nieczynne, bez uiszczania dodatkowych opłat – dodaje Elżbieta Załuska.
Kilka dni później, dokładnie z tym samym problemem, zgłosiła się kolejna osoba. Jak dodała taka sytuacja to spore utrudnienie na przykład dla osób, które dojeżdżają do pracy.
- Wcześniej kasy w tygodniu były otwarte już od godz. 5 rano – dodaje.
Spółka Przewozy Regionalne odpowiada, że to sytuacja przejściowa:
- Ograniczenie pracy kasy nastąpiło na prośbę Agenta świadczącego usługę sprzedaży biletów na stacji Elbląg. Prośba ta wynikła w związku z trudnościami kadrowymi z jakimi boryka się Agent – rezygnacja z pracy przez jednego z pracowników. Ograniczenie to obowiązuje czasowo, w miesiącu kwietniu – wyjaśnia Elżbieta Załuska z Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Przewozów Regionalnych. - Pragnę nadmienić, że na stacji Elbląg funkcjonuje również kasa biletowa spółki Pkp Intercity, która czynna jest codziennie, od godz. 7.45 do do godz. 17.
Jak dodaje Elżbieta Załuska bilety można także kupić za pośrednictwem Internetowego Systemu Sprzedaży, aplikacji mobilnej SkyCash-PR (dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym m.in. Android, iOS, Windows Phone), a także w salonikach prasowych Kolporter. Chodzi o te zlokalizowane w CH Ogrody (czynny od godz. 9 do 21, od pon. do sob.) oraz na ul. Chełmońskiego 8 (czynny od godz. 6 do 20, od pon. do pt., w sob. od godz. 7 do 20).
- Bilety można również zakupić w pociągu, u obsługi, w godzinach gdy kasy biletowe na dworcu w Elblągu są nieczynne, bez uiszczania dodatkowych opłat – dodaje Elżbieta Załuska.
mw