UWAGA!

Rodzaje nadruków na gadżetach firmowych

 Rodzaje nadruków na gadżetach firmowych

Gadżety firmowe to nie nowość na rynku, na ten sposób promocji swojej firmy i działalności organizacje decydują się od lat. Chociaż w niektórych sektorach wypierane są przez działania reklamowe prowadzone w Internecie czy reklamy umieszczane w prasie lub telewizji, nadal można spotkać firmy, które inwestują ogromne nakłady finansowe w produkcję gadżetów reklamowych.

Co powinieneś wziąć pod uwagę, decydując się na gadżety reklamowe z nadrukiem i jakich błędów nie powinieneś popełniać? O tym w naszym materiale poniżej.
      
       Gadżety reklamowe - najpopularniejsze formy
       Gadżety firmowe mogą przybierać różnorakie formy. Eksperci z OpenGift.pl zwracają uwagę, że niektóre firmy inwestują w klasyczne, sprawdzone rozwiązania, które pasują do każdej okazji lub branży. Eleganckie terminarze, notesy z subtelnym grawerem na skórzanej okładce czy komplet piór to gadżety, którym nie można odmówić gracji i klasy. W ich przypadku nie można się pomylić, chyba, że zdecydujemy się na przedmioty o słabej jakości - wtedy ich słabości będą szybko obnażone i mogą negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy.
       Jeżeli wolisz zainwestować w bardziej nowoczesne gadżety, przedmioty typu pendrive czy stojak na telefon mogą przyciągnąć Twoją uwagę. Takie gadżety firmowe z nadrukiem będą praktyczne i użyteczne dla wielu obdarowanych partnerów biznesowych.
       W zależności od przedmiotu, materiału czy budżetu, nadruk może być wykonywany w różny sposób. Można zdecydować się na flex, sitodruk, a nawet haft. Te techniki różnią się między sobą także ceną. Do niskonakładowych nadruków o dobrej trwałości najczęściej wykorzystywany jest Flex, ale najpowszechniej spotykany jest sitodruk. Haft zarezerwowany jest raczej dla większych nakładów przedmiotów ze względu na wyższy koszt przygotowania takiej techniki.
       Nie na wszystkim możliwy jest jednak nadruk - czasami trzeba posłużyć się np. grawerem, jak ma to miejsce w przypadku skórzanych notesów czy kompletu piór.
      
       Gadżety z logiem firmowym - o czym pamiętać?
       Cena, oczywiście, jest istotnym czynnikiem. który może wpłynąć na kształt i rozmiar Twojego zamówienia. Do wyceny musisz wziąć pod uwagę zarówno koszt przedmiotu, jak i wybranego nadruku. Jeżeli Twój biznes jest niewielki, być może nie ma sensu zamawiać dziesiątek tysięcy gadżetów. Jeżeli wybierasz się na targi i chcesz przygotować gadżety specjalnie na taką okazję, musisz dobrze wyestymować potrzebną liczbę. Jeżeli zrobisz ich zbyt dużo, takie gadżety mogą okazać się bezużyteczne po konferencji.
       Musisz także odpowiedzieć sobie na pytanie, jak ważna jest dla Ciebie jakość? Twój gadżet firmowy działa jak wizytówka Twoja i Twojej firmy. Musisz zadbać o to, by wykonanie gadżetu, niezależnie od tego na jaki się zdecydujesz, było najwyższej jakości. W przeciwnym razie możesz narazić się na nieprzyjemności i gorzkie słowa, a Twój biznes ucierpi przez słabą jakość gadżetów.
       Pamiętaj, by Twoje gadżety były spójne z Twoją marką, brandingiem i namingiem. Jeżeli od lat Twoimi kolorami jest złoto i czerń, wybranie różowego lub zielonego gadżetu nie musi być odpowiednim pomysłem i nie wpłynie na umocnienie Twojego wizerunku w oczach potencjalnych partnerów biznesowych. Ma to szczególne znaczenie wtedy, kiedy nie masz zbyt wiele czasu na zrobienie dobrego, pierwszego wrażenia - trzymanie spójnej strategii pod kątem brandingu zwiększy szansę na zapamiętanie Twojej marki przez każdego klienta. Gadżety firmowe mogą pomóc Ci ugruntować pozycję na rynku i nawiązać nowe kontakty biznesowe. Zadbaj o swoje gadżety reklamowe!
      

       ----- materiał płatny ------

      

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie