UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Żle wybrane miejsce i czas. Były duże otwarte imprezy - święto chleba i inne, jaki problem był aby postawić namiot w którym dyżurowaliby pracownicy czy pojawiał się prezydent, była możliwość wypełnienia ankiety czy konsultacji ? Tylko nie powołujcie kolejnego konsultanta ds. organizacji spotkań z mieszkańcami miasta, rozumiemy, że się przejmujecie, tylko jeszcze myślcie.
  • Przywróćcie stary rozkład lini nr 12 aby dzieci z okolic Bielany mogły dojechać z domów do szkół jak kiedyś! A nie przesiadać się po 3 razy😡
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    3
    Niezadowolona mieszkanka(2024-09-04)
  • " Komunikacja miejska kosztuje 41 mln zł, z budżetu miasta jest dofinansowana kwotą 32,8 mln zł. " Przewozi " rocznie ok 9,1 mln osób - dodał Artur Bartnik. " Pan Bartnik sugeruje, że jeden bilet kosztuje w Elblągu średnio 90 groszy ? Cennik zaś twierdzi, że najtańszy to 72 grosze zaś najdroższy to 16 zł... pomijając opłaty dla VIPów. Znaczy prawie wszyscy w Elblągu śmigają na ulgowych biletach semestralnych ? Czyli kontrola biletów realnie nie istnieje ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    GłębokaMyśl(2024-09-04)
  • Z tymi konsultacjami to jak z tymi przyciskami na przejściach - przyciśnij, a i tak nie pójdziesz szybciej, a z komunikacją - zrobimy jak uważamy w ZKM.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    ściema elbląska(2024-09-04)
  • W elblągu nie ma miejsca na przesiadki - zbyt małe miasto.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    3
    4
    mieszkaniec Sielanki(2024-09-04)
  • @Nie sądzę - Klient płaci za wszystko ! Nawet za wybór populizmu i socjopatii do władzy ! Zwłaszcza kosztowny jest populizm, który w sposób absolutnie nienasycony pożera pieniądze uczciwym podatnikom ! Oczywiście dokonania w stylu miliard zł tu, miliard zł tam też nie pozostają bez wpływu na sytuację podatników. Warto zobaczyć jak wygląda rzeka Elbląg na skutek genialnego pomysłu pod tytułem IV port RP w Elblągu. Pozostało jeszcze 3 km rzeki do modernizacji brzegów i całość toru wodnego do pogłąbienia. Metr sześcienny urobku w 2018 kosztował 40 zł + VAT. To dzięki takim wiekopomnym dewastacjom tanie państwo zwyczajnie umarło... wyborcy idą raźno w kondukcie pogrzebowym wesoło machając transparentami wspierającymi populizm i socjotechnikę... i płacą za swoje ogarnięcie w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym !
  • @mieszkaniec Sielanki - W Elblągu nie ma ANI JEDNEGO przystanku przesiadkowego. To że gdzieś jest biletomat i jedna wspólna tablica z wyświetlaczem odjazdów stojąca z dala od przystanków takiego miejsca nie czyni. Reforma Wróblewskiego nie miała na celu jakiejś racjonalizacji i poprawy połączeń komunikacji miejskiej. Wróbel kierował się oszczędnościami i tylko o zmniejszenie kosztów mu chodziło. W pewnym momencie sam się zorientował, że przegiął dlatego dorzucił po dziesięć kursów na linii 21 i 22 oraz utworzył linię C. Stąd także liczne poprawki kursów prawie na każdej linii. Ale to i tak wiele nie dało
  • @Bazyli - Pan zechce pisać o czymś co jest panu wiadome. Akurat podczas święta chleba był taki namiot i każdy mógł tam wypełnić i złożyć ankietę w sprawie komunikacji miejskiej bez problemu. Więc o co chodzi?
  • To dlaczego inne powiaty jakoś ich nie tracą? To bzdura powtarzana przez leniwych elbląskich urzędników, którym się nie chce zrobić coś aby było lepiej.
  • O to, że spotkanie w ratuszu nie wypaliło ?
  • Oczywiście, że brak wyobraźni i chęci. Dali dotację, to zrobili jakieś linie powiatowe. A że bez sensu, nieważne. Przecież są, autobusy jeżdżą, wożą powietrze a czasem nawet i ludzi więc o co chodzi?
  • Dlaczego w tramwajach nie ma automatów z biletami?
Reklama