UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Dlaczego nikt nie probuje się dogadać ze starostą powiatu, który też ma komunikację autobusową z numerami 40,50? Autobusy jeżdżą przez cały Elbląg do pętli na dworcu nie zatrzymując się na miejskich przystankach, często puste. A mogłyby zabierać pasażerów z niektórych przystanków po trasie i być czymś w rodzaju warszawskich autobusów pośpiesznych. W Grudziądzu komunikacja powiatowa ma w mieście 16 przystanków, w Olsztynie autobusy pozamiejskie opłacane przez gminy korzystają z każdego przystanku (np nowa linia 549 z Dobrego Miasta. do dworca głównego). Można nawet ustalić wspólny bilet w granicach miasta, bo cena jest ta sama 4 zł. Oczywiście na przystankach powinna być wyraźna informacja i rozkład jazdy.
  • Mądrze napisane, niestety całkowicie nierealne, przynajmniej tu i teraz.
  • O tej komunikacji wiedza tylko mieszkańcy okolicznych wsi, brak przystanków na mieście, brak rozkładów, brak chęci chyba ?
  • nie można - powiat straciłby dotację ze specjalnego funduszu, który nie obejmuje komunikacji miejskiej
  • To dlaczego inne powiaty jakoś ich nie tracą? To bzdura powtarzana przez leniwych elbląskich urzędników, którym się nie chce zrobić coś aby było lepiej.
  • Oczywiście, że brak wyobraźni i chęci. Dali dotację, to zrobili jakieś linie powiatowe. A że bez sensu, nieważne. Przecież są, autobusy jeżdżą, wożą powietrze a czasem nawet i ludzi więc o co chodzi?
  • A PIS Ślifek to by dopiero dobrze zrobił, ale tylko dla siebie, jak to z pis, co nie.
Reklama