UWAGA!

Podstawowe wyposażenie na targi i konferencje

 Podstawowe wyposażenie na targi i konferencje

Targi i konferencje branżowe to eventy, w których warto uczestniczyć. Każdy z nich jest szansą na poszerzenie sieci kontaktów biznesowych oraz portfela klientów. Dają również możliwość wymiany doświadczeń i zapoznania się z aktualnymi trendami na rynku. Przede wszystkim jednak pozwalają na prowadzenie działań promocyjnych. Dlatego, jeśli wybierasz się na targi lub konferencję – zadbaj o odpowiednie wyposażenie w materiały reklamowe. Czego nie może zabraknąć? Sprawdź!

Dobór wyposażenia na targi oraz konferencje jest uzależniony od tego, w jakim charakterze będziesz uczestniczyć w takim evencie. Inaczej musisz się przygotować do imprezy branżowej, jeżeli wystawiasz własne stoisko z myślą o prezentacji oferty, a inaczej, gdy po prostu będziesz obecny na evencie.
      
       Jeśli ustawiasz stoisko na targach…

       … przede wszystkim musisz zadbać o jego odpowiednie przygotowanie. To, co może Ci się przydać, to:
       - niewielki namiot reklamowy lub konstrukcja wykonana z płyt z tworzywa (np. PVC czy plexi) – będzie stanowiła ramę całego stoiska, która oddzieli przyznaną Ci przestrzeń od pozostałej części wnętrza. Zadbaj, aby „rama” była opatrzona logotypem Twojej firmy i wpisywała się w system identyfikacji wizualnej marki,
       - co najmniej jeden roll-up – a nawet kilka. Również one, zwłaszcza te dwustronne, dostępne np. w OpenPrint.pl, można wykorzystać jako „ścianki” stoiska lub tło za krzesło i biurka,
       - akcesoria POS – np. stojaki na katalogi lub na ulotki, powinny również być „logowane”, aby wzmacniać wizerunek Twojej marki.
       Pozostałe akcesoria, które są Ci niezbędne, to już konkretne materiały promocyjne. Ich nie powinno zabraknąć również wówczas, gdy nie wystawiasz stoiska.
      
       Jeżeli nie wystawiasz stoiska…

       … miej pod ręką materiały marketingowe, które ułatwią Ci przekazanie swoich danych kontaktowych, a także informacji o ofercie firmy. Dobrze sprawdzą się przede wszystkim:
       - wizytówki – to absolutne must-have każdego profesjonalnego biznesmena. Zabieraj je ze sobą wszędzie – dzięki temu w każdej sytuacji będziesz mógł efektownie (i efektywnie) przekazać swoje dane kontaktowe,
       - katalogi ofertowe – na targi powinieneś ich zabrać kilkaset. A jeśli nastawiasz się wyłącznie na wymianę kontaktów podczas prywatnych rozmów – przyda się ich co najmniej kilkanaście. Jeżeli oferta Twojej firmy jest rozległa, a pełny katalog ciężki i gruby – wówczas rozważ przygotowanie jego skrótowej (kompaktowej i lekkiej) wersji.
       Przydać mogą się również różnego rodzaju drobne gadżety reklamowe – w tym długopisy, smycze, ołówki czy żetony do wózka. To akcesoria, które zajmują niewiele miejsca, mogą być wyprodukowane niewielkim kosztem, a pozwalają efektywnie utrwalić wizerunek marki.
       Pamiętaj, że akcesoria i materiały promocyjne zamawiasz nie na jeden, ale na wiele eventów branżowych. Postaw więc na te wysokiej jakości – z których będziesz korzystać przez długie lata. To inwestycja, która szybko się zwróci w postaci wykreowania profesjonalnego wizerunku.
       Jeżeli masz wątpliwości, jakie materiały wybrać, skontaktuj się z ekspertami, którzy zajmują się ich produkcją. Uzyskasz pomoc zarówno przy doborze rodzaju akcesoriów przydatnych na eventach branżowych, jak i wykonaniu projektu graficznym. Tak kompleksowa obsługa pozwoli Ci uzyskać akcesoria, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencji i zwrócisz na siebie uwagę nawet pośród dziesiątek innych wystawców.
      

       ----- materiał płatny ------

      

Najnowsze artykuły w dziale Społeczeństwo

Artykuły powiązane tematycznie