
W niedzielę w wyborach bezpośrednich wybierać będziemy prezydenta Elbląga. Poniżej prezentacja pierwszego w kolejności alfabetycznej kandydata Komitetu Wyborczego Wyborców Centroprawicy "Czas na Elbląg" Czesława Dębskiego.
Czesław Dębski urodził się 11 listopada 1946 roku w miejscowości Zarszyn na pograniczu Bieszczad i Beskidu Niskiego. Od 1970 roku jest żonaty, ma dwie córki: Magdę (lekarz) i Kasię (absolwentka Akademii Rolniczej w Olsztynie), które założyły już własne rodziny. Ma jednego wnuka: sześcioletniego Kubusia.
Kariera zawodowa:
w 1970 ukończył Wydział Technologii Fermentacji na Politechnice Łódzkiej i po ukończeniu studiów rozpoczął pracę w elbląskim browarze.
w 1972 został dyrektorem browaru w Braniewie.
w 1980 roku został naczelnym dyrektorem Zakładów Piwowarskich w Elblągu, największej firmy piwowarskiej w Polsce. Był wówczas najmłodszym dyrektorem tak dużej firmy w branży piwowarskiej.
w 1991 został Dyrektorem Generalnym ELBREWERY CO.LTD.
- ELBREWERY wysunął się na pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości i ilości produkowanego piwa
- Elbląski browar stał się najnowocześniejszą firmą w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie
- Akcja marketingowa elbląskiego piwa uchodziła za największą i najbardziej profesjonalną, jaka kiedykolwiek miała miejsce w powojennej Polsce. CZAS NA EB promował ELBLĄG w kraju i zagranicą.
- Modernizacja browaru utworzyła ogromny rynek pracy dla ok. 150 firm, głównie z Elbląga i regionu. Wartość inwestycji wyniosła ok. 200 mln dolarów
- Wzrosła liczba miejsc pracy, a płace należały do jednych z najwyższych w kraju
- ELBREWERY przekazał w tym czasie ok. 16 mln zł na zakup sprzętu dla szpitali w Elblągu i regionie, kolejne 16 mln na wspieranie inwestycji i rozwój byłego województwa elbląskiego i ok. 10 mln zł na sport, policję, organizacje społeczne oraz inne inwestycje miejskie.
w 1998 roku zakończył pracę w ELBREWERY
od 1998 do 2002 prowadził firmę doradczą z zakresu inwestycji, dystrybucji i marketingu, m.in. przygotowywał projekty inwestycyjne w branży piwowarskiej na Białorusi i w Polsce, projekt budowy fabryki opakowań dla inwestora zagranicznego. W tym czasie pełnił m.in. funkcje członka Rady Nadzorczej „Polskiego Chmielu”, wiceprezesa firmy Olvit
Szkolenia:
cykle szkoleń z zakresu marketingu i promocji, dystrybucji i inwestycji m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz Kanadzie
Zainteresowania/hobby:
sport - reprezentował Śląsk w piłkę koszykową, grał w piłkę nożną, uprawiał strzelectwo. Do dzisiaj codziennie biega, dużo pływa. Kibic EB Start Elbląg i Polonii Elbląg
ogrodnictwo – w wolnych odpoczywa w ogródku lub na działce.
(Redakcja portElu dziękuje KWWC "Czas na Elbląg" za przygotowanie materiału o kandydacie)
Kariera zawodowa:
- ELBREWERY wysunął się na pierwsze miejsce w Polsce pod względem jakości i ilości produkowanego piwa
- Elbląski browar stał się najnowocześniejszą firmą w Polsce i jedną z najnowocześniejszych w Europie
- Akcja marketingowa elbląskiego piwa uchodziła za największą i najbardziej profesjonalną, jaka kiedykolwiek miała miejsce w powojennej Polsce. CZAS NA EB promował ELBLĄG w kraju i zagranicą.
- Modernizacja browaru utworzyła ogromny rynek pracy dla ok. 150 firm, głównie z Elbląga i regionu. Wartość inwestycji wyniosła ok. 200 mln dolarów
- Wzrosła liczba miejsc pracy, a płace należały do jednych z najwyższych w kraju
- ELBREWERY przekazał w tym czasie ok. 16 mln zł na zakup sprzętu dla szpitali w Elblągu i regionie, kolejne 16 mln na wspieranie inwestycji i rozwój byłego województwa elbląskiego i ok. 10 mln zł na sport, policję, organizacje społeczne oraz inne inwestycje miejskie.
Szkolenia:
Zainteresowania/hobby:
(Redakcja portElu dziękuje KWWC "Czas na Elbląg" za przygotowanie materiału o kandydacie)