UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Trudno jest mi zrozumieć niechęć do kolei nadzalewowej przez władze miasta, jeszcze trudniej postawę tzw. opozycji, która również ma wszystko w dpd. Z drugiej strony, inwestycją nie są również zainteresowani prywatni przedsiębiorcy, którzy albo boją się wysokich kosztów, lub też braku zysku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    2
    ttttttttttttttt(2020-11-25)
  • @Ryszard O. - Jakiego rodzaju zyski ? Połączenia do skasowania deficytowe zostały skasowane x lat temu. Połączenie zlikwidowało PKP i można im w tej sprawie co ewentualnie nagwizdać. Nie znam specyfiki omawianego projektu ale tabor zapewnia PKP, oni decydują o wszystkim co dzieje się na torach. A co ma miasto do tego ? Pojęcia nie mam.
  • Nie od dzis wiadomo ze wrobel i jego pryncypały to bierni nieudacznicy. Tym bardziej dziwi mnie fakt ze glosowali na niego w wiekszosci ludzie którzy uważają siebie za "lepszy sort""postepowych""proeuropejskich"i "wykształconych". Widocznie ci postepowi karmią się bylejakoscia i tandeta a także nierobstwem i niechlujstwem Wróblewskiego. Po raz kolejny lewactwo się nie sprawdziło w naszym mieście. Najpierw przywrócony na lewa strone nowaczyk a teraz wroblewski. Obydwoje zapisza sie w niechlujnej i zmarnowanej historii tego miasta jako nieudolni. likwidatorzy
  • Panie Robercie jest banalne rozwiązanie tego problemu. Weźmie Pan kredyt odbuduje ta linię i zarabia! Dlaczego Pan tego nie zrobi skoro ta linia to taki świetny pomysł? Przecież mieszkańcy miast i wsi z utęsknieniem czekają na tą linie. Przecież jak jeszcze funkcjonowała to były zapisy aby się przejechać. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    13
    Komuna wraca(2020-11-25)
  • Przypomnę autorowi i komentatorom, że kolej nadzalewowa nie jest położona na terenie miasta Elbląg. Tamtejsze powiaty nie złożyły wniosku. Miasto nie może robić nakładów na infrastrukturę na cudzym terenie. Żeby coś napisać, trzeba jeszcze coś wiedzieć i nie płakać. ..
  • Niestety w Elblągu nie rządzi PIS
  • @yataman - Mam wrażenie, że ktokolwiek będzie prezydentam, Ty zaszwe będziesz narzekał.
  • To Wróblewski i Nowak są z PISu?
  • Oni celowo rozwalają Elbląg. To w rewanżu za to że wilk był krótko. taka kara.
  • W pełni zgadzam się z Panem Kolińskim. Dodam tylko, że zawsze bieżąca naprawa i konserwacja będą tańsze (wielokrotnie!!)od kompletnej odbudowy lub budowy "green field"szlaku. A brak decyzji gorszy niż zła decyzja. Zamiast pustosłowia, jakie fundują nam Złotouści (vide ostatnia sesja RM poświęcona portowi w Elblągu)potrzeba naprawdę konkretnych działań. Tereny projektowanej jeszcze w latach '80 XX w. stacji rozrządowej Zawodzie (tak, tak - pod wiaduktami)dość skutecznie zostały zawłaszczone pod fabryki mebli - trzeba natychmiast wyznaczyć i projektować nowe miejsca przeładunkowe (pod intermodal)w oparciu o tę właśnie "niszczoną"Nadzalewową linię, jeśli poważnie myśleć o porcie w Elblągu. Transport kołowy zrujnuje nam drogi w mieście, (vide Modrzewina)a kolej jest OK. Ale już dawno trzeba działać, i to konkretnie. Wodolejstwo - było dobre przed wyborami
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    16
    7
    pioan(2020-11-25)
  • @cogito - No bo czekali na rozmowy z ratuszem elbląskim. i guwno nie doczekali się.
  • Pytanie z innej beczki- czy autor tego artykułu wysłał go też do innych, konkurencyjnych elbląskich portali i czy przeszedł on tam "cenzurę". Szczególnie mam tutaj na myśli pro-Wróblewski portal ze słowem "info"w nazwie? To może dać wiele do myślenia.
Reklama