
Wczoraj po raz pierwszy dyżurowała w Elblągu Rzeczniczka Praw Pacjentów, która na co dzień pracuje w olsztyńskim oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia.
Podczas dyżuru Bogusława Leszczyńska przyjęła kilkunastu pacjentów, którzy przyszli do niej z pytaniami, a nawet ze skargami.
- Przyjęłam jedenaście osób. Problemy, z jakimi przyszli, były bardzo różne: chodziło np. o leczenie sanatoryjne czy tez opiekę nad pacjentem, który wyszedł ze szpitala - mówi Bogusława Leszczyńska. - Była tez jedna skarga na personel pielęgniarski, nie było żadnych skarg dotyczących leczenia.
Dyżury Rzecznika Praw Pacjenta odbywać się będą cyklicznie w Elblągu w każdą trzecią środę miesiąca w siedzibie oddziału NFZ w Elblągu przy ul. Bema.
Rzeczniczka dyżuruje też stale w Olsztynie pod numerem tel. 0-89 539-97-93.
- Przyjęłam jedenaście osób. Problemy, z jakimi przyszli, były bardzo różne: chodziło np. o leczenie sanatoryjne czy tez opiekę nad pacjentem, który wyszedł ze szpitala - mówi Bogusława Leszczyńska. - Była tez jedna skarga na personel pielęgniarski, nie było żadnych skarg dotyczących leczenia.
Dyżury Rzecznika Praw Pacjenta odbywać się będą cyklicznie w Elblągu w każdą trzecią środę miesiąca w siedzibie oddziału NFZ w Elblągu przy ul. Bema.
Rzeczniczka dyżuruje też stale w Olsztynie pod numerem tel. 0-89 539-97-93.
R