UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Rozwiązanie typowe i stosowane we Wrocku. Jeżeli piesi muszą przejść przez jezdnię by wejść na chodnik, to część jezdni stanowiąca przystanek tramwajowy jest podniesiona, znajduje się na wysepce, wymuszając przed wjazdem na nią zwolnienie. Działa niczym typowa "hopka". Nie ma za co:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    BoTAK!(2025-01-31)
  • @BoTAK! - Podobnevrizwiazania są także w Łodzi, tu gdzie mieszkam. , w części starego miasta. Bo w centrum tramwaj ma wydzielone torowiska w środku osi jezdni i bezkolizyjne przystanki. Tam trzeba zmodernizować przystanek. Podnieść do wysokości krawężnika, bo jak podjedzie stary Konstal to bez drabiny do niego nie wejdziesz. I na tym przystanku powinna się zatrzymywać też 20 autobus w obydwie strony. Taki przystanek typu bus/ tram. Takie są tu w Łodzi i niech Górecki z ZKM, ponoć specjalista od komunikacji miejskiej, jak się chwali przestanie pie... od lat, że -" nie da się tego zrobić, nie ma takich możliwości ". Bo się da. Tylko ten tym powtarza jak mantrę, że nie da się i tyle.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    Czajnik z gwizdkiem(2025-01-31)
  • @Czajnik z gwizdkiem - Jak się da, to się zrobi- nikt nie twierdz, że się nie da.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    VIP...(2025-01-31)
Reklama