UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A autostrad tyle nabudowaliscie przed Euro 2012 ,tyle co kot naplakal a Tusek jak zachwalal i przekonywal ,ze wszystko bedzie gotowe,...ble ble ble - !!! Nigdy wiecej tych nie dopuszczac do zlobu ,raczej wszystkich do kicia na zasluzona kare
  • A Niemcy przejmują się szkieletami Polaków i Żydów, Romów i innych na swoich terenach, bo o ile dobrze pamiętam, to na niektórych obozach stoją normalne domy mieszkalne. 15 ton to sam bursztyn, a pojazdy? Sama cysterna Mercedesa jest warta między 300-400 tys. zł bo to unikat zachowany tylko w kilku egzemplarzach na świecie, a jest w dobrym stanie. Do tego opel blizt, wóz dowodzenia Steyr i ciężarówka Renault i już robi sie spora wartość do tego precjoza zatopione i jeszcze zabytki od czasów średniowiecza, a może i wc wcześniejsze. To wartości nieocenione.
  • A gdzie ty masz zagrożenie powodziowe? Jak będą śluzy. Malo tego dzięki nim zagrożenie będzie mniejsze, bo jak woda się spiętrzy to będzie można ją przez śluzę spuścić. A tor wodny bedzie pogłębiany, a nie zarośnięty i zamulony jak teraz, przez co lustro wody sie podnosi. A co do odszkodowań to Niemcy powinni nam je wypłacić, bo zniszczyli nasz kraj i zablii kilka milionów obywateli. Nadal maja nasze dzieła sztuki i zabytki, które zrabowali, co jakiś czas się pojawiają na aukcjach i naszą własnością handlują jak proporcami i odznakami wojskowymi. Po wojnie syn Hansa Franka Niklas twierdził, że jego ojciec miał przy sobie portret młodzieńca Rafeala Santi zrabowany z Polski, sam ten 1 obraz jest warty miedzy 1 a 2 MILIARDY dolarów.
  • A resztę zjadły węgorze, ktȯre nikt w Elblągu nie kupował a sprzedawano je na rynkach w Warszawie. Nie było to tajemnicą w Elblągu po 1945r.
  • No tak a Twȯj ojciec czy dziadek był pewnie w PZPR i spiewał „Bȯj to jest nasz ostatni…“. Polska miała być atomowym poligonem w III WŚ.
  • @Portelożerca - Chłopie, nie pij tyle ! Przespałeś na kacu !. Aktualny oficjalny koszt to już prawie 2 miliardry złotych, bez portu w Elbingu z obrotnica dla statków, mostu k/ Nowakowa. @ Noe.
  • Może okaże się, że wykopią lodź podwodną z Adolfem, który przypłynął po Ewunię Braun, która wypoczywała w Kahlbergu ( Krynicy Morskiej ). Po wypłynięciu ślad po łodzi przepadł. .. @ U-bot
  • No już już lewaczki nie podburzjcie.....
  • Cały portelik he he
  • A przepraszam to coś nam grozi? Jakoś do tej pory nie czułem jakiegoś zagrożenia a od paru lat ktoś próbuje mi wmówić że gdzieś za krzakami (granicą) czy się straszny powrót i jedyna opcja żeby go pokonać to zdefraudować, tfu, ZAINWESTOWAĆ w przekop. Bardzo proszę o rzeczową argumentację bo opłacona nagonka mediów że trzeba bo trzeba niestety do mnie nie przemawia...
  • To co, że 2 miliardy? A co ty myślisz, że opłaty portowe, pensje w porcie i innych branżach zw z portem i ruchem turystycznym będą stały w miejscu? Podatki? Z roku na rok będą rosły wpływy nie wiadomo jakie opłaty będą za 50 lat. Pensje kierowców ciężarówek cały czas rosną i koszty transportu Tirami są coraz wyższe w stosunku do barek i małych statków. Bo tam na takiej barce czy statku pływa 2 ludzi i przewiozą ze 3000 4000 ton, a ile ciężarówek do tego trzeba wez sobie porównaj ciężarówkami jest dużo drożej. Dlatego w Europie zachodniej jest dużo wiecej transportu malymi statkami i barkami, bo tam pensje kierowców są jeszcze wyższe jak u nas i roznica na korzyść transportu wodnego jest jescze większa jak u nas.
  • Tak, bo Rosja blokowała Zalew Wiślany i potem sprzedali statki z Elbląga i do dziś mają napisane na rufie Elbląg i herb Elbląga, a pływają w Gdańsku. Właśnie przez Rosję i port też wtedy podupadł.
Reklama