UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • @Portelożerca - Chłopie, nie pij tyle ! Przespałeś na kacu !. Aktualny oficjalny koszt to już prawie 2 miliardry złotych, bez portu w Elbingu z obrotnica dla statków, mostu k/ Nowakowa. @ Noe.
  • To co, że 2 miliardy? A co ty myślisz, że opłaty portowe, pensje w porcie i innych branżach zw z portem i ruchem turystycznym będą stały w miejscu? Podatki? Z roku na rok będą rosły wpływy nie wiadomo jakie opłaty będą za 50 lat. Pensje kierowców ciężarówek cały czas rosną i koszty transportu Tirami są coraz wyższe w stosunku do barek i małych statków. Bo tam na takiej barce czy statku pływa 2 ludzi i przewiozą ze 3000 4000 ton, a ile ciężarówek do tego trzeba wez sobie porównaj ciężarówkami jest dużo drożej. Dlatego w Europie zachodniej jest dużo wiecej transportu malymi statkami i barkami, bo tam pensje kierowców są jeszcze wyższe jak u nas i roznica na korzyść transportu wodnego jest jescze większa jak u nas.
Reklama