
Rywalizacja między dwoma największymi miastami w województwie trwa od lat. Elbląg chce odebrać Olsztynowi tytuł stolicy regionu. Teraz tamtejsi samorządowcy posunęli się krok dalej i podebrali hasło, z którego słynie Piotr Grzymowicz, prezydent Olsztyna – tak zaczyna się tekst w „Gazecie Wyborczej Olsztyn”.
Olsztyńscy dziennikarze dostrzegli czwartkowy (29 marca) debiut nowego logo i hasła promocyjnego Elbląga. W „Gazecie Wyborczej Olsztyn” czytamy:
Logo ma nawiązywać do nowoczesnego charakteru miasta i jego energii. Naszą uwagę bardziej jednak zwróciło hasło, którym miasto chce reklamować się w Polsce. To „Elbląg przyspiesza”. [...]
Mieszkańcom Olsztyna hasło może wydać się dziwnie znajome. W końcu zaledwie kilkanaście miesięcy temu w trakcie kampanii slogan wyborczy Piotra Grzymowicza brzmiał „Olsztyn przyspiesza”. W ten sposób obecny prezydent przypominał, że za jego kadencji dokonał się niezwykły postęp inwestycyjny: przebudowano place, ulice, a nawet zmodernizowano gospodarkę wodno-ściekową. Okazało się, że hasło zrobiło ogromną furorę, a prezydent Grzymowicz nadal jest kojarzony z tym zawołaniem. [...]
Piotr Grzymowicz może triumfować: tym razem to Olsztyn był w czymś pierwszy.
Logo ma nawiązywać do nowoczesnego charakteru miasta i jego energii. Naszą uwagę bardziej jednak zwróciło hasło, którym miasto chce reklamować się w Polsce. To „Elbląg przyspiesza”. [...]
Mieszkańcom Olsztyna hasło może wydać się dziwnie znajome. W końcu zaledwie kilkanaście miesięcy temu w trakcie kampanii slogan wyborczy Piotra Grzymowicza brzmiał „Olsztyn przyspiesza”. W ten sposób obecny prezydent przypominał, że za jego kadencji dokonał się niezwykły postęp inwestycyjny: przebudowano place, ulice, a nawet zmodernizowano gospodarkę wodno-ściekową. Okazało się, że hasło zrobiło ogromną furorę, a prezydent Grzymowicz nadal jest kojarzony z tym zawołaniem. [...]
Piotr Grzymowicz może triumfować: tym razem to Olsztyn był w czymś pierwszy.
oprac. PD