UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Klęska rynkowa marek Barkas/Batory to świetny temat na prace licencjacką dla studentów EUHE lub PWSZ.
  • LEKKO przyszło, lekko poszło. Wstyd żeby jeden człowiek musiał myśleć za całe Braniewo. A w nosie z nimi.
  • firma reklamowa MERLIN jest do d_ _ y zapomniała że promuje PIWO a nie sok jabkowy gdzie ta pianka w pokalach na bilbordach TO samo z obrendowaniem samochodów totalna LIPA naciągneli pana K na kasę BARKAS JEST OK ma super wodę nie to co ta CHEMIA zELBLĄGA (specjal) pod rządami heinekena CZEMU nie robicie EB, na EXPORT można do POLSKI już nie panie Korzeniowski tak pan kochał markę EB i zapewniał że będzie produkowana EB nie ma pan jest LIPA. I kupa ludzi za bramą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    DEGUSTATOR(2008-01-26)
  • Mam nadzieję, że browar uda się uratować. Szkoda by było gdyby dobra woda się marnowała i ludzie pracy nie mieli. Może wezmą kogoś do spółki, albo może niech konkurent Żywca to odkupi - może Kompania Piwowarska lub Carlsberg Okocim??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    minimini(2008-01-28)
  • misie:)))skonczcie te biadolenie-ucinam dyskusje browar kupuje lech. trzeba bylo pic barkasa a nie kupowac specjala. teraz to mozecie nawet prace doktorskie na ten temat pisac, niestety jest juz za pozno. dobranoc
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    SZKODA BAR...(2008-01-29)
  • Ja dodam tylko parę słów od siebie. Potrzeba do tego bardzo wielu pieniędzy - pieniędzy takich jakich sobie co niektórzy z przedmówców nie potrafią wyobrazić, i pewnie nigdy takich pieniędzy nie zobaczą bo potrafią tylko siedzieć, krytykować i biadolić. Pan Konończuk podjął to ryzyko i chwała mu za to, nie udało się to trudno, będzie próbował czegoś innego a biadolące osoby dalej będą siedzieć przed swymi komputerkami i pouczać wszystkich jak powinno się robić biznesy. Ludzie ! to że start browaru wyglądał jak wyglądał to wina pieniędzy i tylko pieniędzy. Nie jesteś wstanie wykręcić pięknej kampanii reklamowej z tysiącami bajerów przy budżecie setki razy niższym niż ma np Grupa Żywiec, jak byście się interesowali tym to pewnie dotarło by do was, że na samą reklamę w telewizji GŻ wydała w 2006 roku 120 mln zł podobnie pewnie zamknie rok 2007 a gdzie jeszcze wszystkie materiały promocyjne. Nie macie pojęcia o czym mówicie. Mimo wszystko działania przeprowadzone na rynku przez marketing, dział sprzedaży i ludzi wkładających serce i wiedzę w postawienie tego browaru od kwietnia zeszłego roku, bo od tego miesiąca wyżej wymieniona "firma" zaczęła współpracować z browarem w tych kwestiach doprowadziły do podwyższenia sprzedaży w stosunku do roku 2006 o 100% co chyba nie mało. Niestety aby kopać się z takim koniem jak Specjal i wygryźć mu parę oczek z rynku trzeba ładnych parę lat na które Pan Konończuk nie ma czasu i pieniędzy. Pozdrawiam
  • No nie tak do końca łaskawco. Skoro w pierwszym etapie funkcjonowania na rynku nie udało się w znaczący sposób przebić ponad otoczenie konkurencji (jak by nie było cały sezon dokonań) strategia sprzedaży i marketingowa nie wypełniła znaczącego zaistnienia na rynku - jest nie trafiona. Tu pan K i inni mu podobni nie mają czasu i pieniędzy na paroletnie nieefektywne zamrażanie pieniędzy - to nie socjalizm - to musi na siebie pracować i przynosić dochód. To wojna a nie socjal i umizgiwanie się do tłuszczy lub budżetówki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2008-01-30)
  • Poprzedni komentujący - cytujac dane o wydatkach na media Grupy Żywiec proszę nie robić z siebie od razu autorytetu w tej dziedzinie i nie pisać, że pozostali nie mają pojęcia na omawiamy temat. Już w momencie decyzji o budowaniu marek Barkas/Batory wiadomo było, że na budżety reklamowe lokalny browar braniewski przegra starcie z GŻ.
Reklama