UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • U nas w sklepie jest piwo puszkowe z L. Paskudne, ale po 1,19.I to się pije. Opłaca się nawet dolać wkładkę.
  • niestety pan dyrektor był swięcie przekonany o super jakości swojego piwa i w ogóle nie brał pod uwage sugestii włascicieli lokali co do tego jak np. piwo się leje, a jak ja mam z jedej beczki kilka piw straty na odrzucaniu piany i jeszcze sie musze tłumaczyc poddenerwowanemu klientowi to ja dziekuje wole żywca z którym problemu nie ma
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    barman(2008-01-23)
  • to ewidetna wina pana k któremu się wydawałao ze można prowadzic przedsiębiorstwo samemu nie mając zielonego pojęcia jak to się robi to nie stolarnia jakość beznadziejna i taki efekt
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    gorzelanczyk(2008-01-23)
  • O jakości piwa wypowiadać się nie będę, bo kazdy ma inny gust. Jednak wydaje mi się, że Barkas źle poprowadził swoją kampanię reklamową. .. w końcu łudząco podobne nalepki Barkasa przypominające Specjala źle odebrała szczególnie elbląska klientela. Jednak browaru szkoda. .. i ludzi. .. a w Braniewie i tak źle się dzieje. .. Może jednak coś się uda zrobić?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zatroskana(2008-01-23)
  • piwo b. dobre, widocznie zle zarządzana firma
  • Ano Browar Braniewski (jego właściciel) nie potrafił tak zresztą jak i Elbląg wyeksponować, wydobyć i do tego sprzedać inności swej marki, którą byliby zainteresowani kupcy. Towar posiadać (nawet dobry) to tylko niewielka część powodzenia. Należy go jeszcze dobrze sprzedać generując zysk pożytkowany na inwestycje i kampanie reklamowe. Jak widać wiele jeszcze trzeba uczynić aby się wybić ponad standard (nawet szmatławy ) Heinekena.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2008-01-23)
  • Sprawa ma kilka aspektów. Zresztą nauczyli tego" Australijczycy". By jednostki Zyły Dobrze tysiące musi cierpieć. Kończy się okres ulg więc właściciel ogłasza LOKAUT. Potem kilka zabiegów przy pomocy Hainekena-zmiana nazwy, rejestry i nastaje pokój. Sukces. Rekin jest zadowolony. Wszystko inne to tylko odczucia.
  • produkcja alkoholu i papierosów to dwa złote interesy i do tego jeszcze ulgi, to jeden wielki skandal!
  • Ta firma na M. .. ., która zabrała się za promocję browaru. też chyba przyłożyła sie do upadku. To byla pomyłka właścicieli browaru.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jasny z pianką(2008-01-23)
  • Tyle się tu mówi o kampani reklamowej dla Barkasa. Zacznijmy od tego, że na początku firma w ogóle miała problemy ze skompletowaniem kadry do marketingu powierzając obowiazki osobom z dawnego Elbrewery, które nic nie wniosły i szybko zniknęły. Potem pojawił się pomysł zatrudnienia elbląskiej agencji reklamowej Merlin która jest autorem tego co widzieliśmy przez cały 2006r. m. in. w Telewizji Gdańsk i na billboardach. Po drodze było również zamieszanie z przedstawicielami handlowymi którzy dostali Yarisy a nie wykonywali swojej pracy za co zostali grupowo wyrzuceni w najbardziej kluczowym momencie dla każdego browaru czyli na początku sezonu letniego. Brakowało materiałów POS do sklepów. Sporo było tych drobnych błędów co w końcu musiało się odbić na wynikach sprzedaży gdy rynek ochłonął że jest nowość na półce, spróbował i. .. wrócił do lidera segmentu czyli Specjala.
  • Ale przecież reklamy Barkasa były ok, a billboardy - np. ten z wielbłądami; ) moim zdaniem pomysł i wykonanie na bardzo wysokim poziomie, aż się zdziwiłem, że to elbląska firma robiła. Może kolega przedmówca nie mieści się w targecie i dlatego do niego nie docierały? Do mnie tak.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    miejscowy(2008-01-23)
  • Jeżdżąc po Polsce widzimy mnogość dawnych plafonier reklamujących niegdysiejsze elbląskie piwo. Tego piwa natomiast w tych sklepach nie ma. Wniosek?Nie wygrasz z korporacjami. Ktoś tym dyryguje. Gołym okiem widać. Dlatego prof Gross robi sztuczny zamęt. A właściciel browaru w Braniewie? Po co -się męczyć, Konkurencja tzn Zywiec i tak mu wynagrodzi. Piw różnych marek jest u nas dostatek. Kto, by się przejmował setką ludzi. Inna sprawa, że z miastem Braniewo coś trzeba zrobić. Toż to lufcik na Wschód i początek UE. Burmistrzem powinien zostać np Lepper.
Reklama