Zatrudnię Ogł. nr 797930 z 2024-06-19 13:19:31
Stanowisko: Specjalista ds. Administracji
Lokalizacja: Żuławki (pow. nowodworski)
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
korespondencję firmową i prawidłowy obieg dokumentów
prowadzenie rejestrów dokumentów i umów
dbanie o prawidłowy obieg informacji
zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania Biura Zarządu
zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie na bieżąco jego porządku, w tym nadzór nad firmą sprzątającą
zakup materiałów biurowych i administracyjnych
obsługa floty firmowej
administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, sprzęt IT, telefony)
obsługa podróży służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
wsparcie przy organizacji eventów/imprez firmowych
tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb
aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów
budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
Szukamy osoby, która:
posiada umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, działania pod presją czasu
jest dobrze zorganizowana i samodzielna w działaniu
wykazuje inicjatywę w pracy
ma doświadczenie w koordynowaniu różnorodnymi projektami
bardzo dobrze zna i posługuje się pakietem MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
jest komunikatywna i otwarta, ale przy tym asertywna
bardzo dobrze komunikuje się w j. angielskim (B2/C1)
posiada wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
ma czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej
doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych
W zamian możesz liczyć na:
pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00)
realne możliwości rozwoju
możliwość realizacji ciekawych projektów
benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze
spotkania integracyjne
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych
Aplikację należy przesłać na adres mailowy hr@primagran.pl.
W CV proszę zawrzeć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Primagran Sp. z o.o. moich danych osobowych, przekazanych za pośrednictwem dokumentów aplikacyjnych, w celu związanym z moim udziałem w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Administratorem danych osobowych jest Primagran Sp. z o.o.."
Ogłoszenia premium
MONTER - SPAWACZ TIG/MAG
Stawka: do 8’ 300 zł brutto przy umowie o pracę (lub odpowiednio do 70 zł/h przy jednoosobowej działalności gospodarczej)
Firma ACOUSTICS działająca w branży spawanych konstrukcji metalowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukuje kandydatów na stanowisko:
MONTER - SPAWACZ TIG/MAG
Zatrudnię stróża nocnego
W branży meblarskiej działamy na rynku od blisko 30 lat. Jesteśmy producentem innowacyjnych rozwiązań dla przemysłu meblowego. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania w zakresie systemów przesuwnych i kaset do drzwi chowanych w ścianę oraz rozwiązania przesuwne do szaf. Produkty marek Laguna, Gustavson i Anima Domus powstają w naszych fabrykach w Polsce, w Gdańsku oraz w Pruszczu Gdańskim. Obecnie do naszego zespołu w nowej fabryce, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Operator CNC
Miejsce pracy: Elbląg