Zatrudnię Ogł. nr 797930 z 2024-06-19 13:19:31
![Elbląg Specjalista ds. Administracji Lokalizacja: Żuławki (pow. nowodworski)](/oglimg/1/a9b0a0d82e5.jpg)
Specjalista ds. Administracji
Lokalizacja: Żuławki (pow. nowodworski)
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
korespondencję firmową i prawidłowy obieg dokumentów
prowadzenie rejestrów dokumentów i umów
dbanie o prawidłowy obieg informacji
zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania Biura Zarządu
zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie na bieżąco jego porządku, w tym nadzór nad firmą sprzątającą
zakup materiałów biurowych i administracyjnych
obsługa floty firmowej
administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, sprzęt IT, telefony)
obsługa podróży służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
wsparcie przy organizacji eventów/imprez firmowych
tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb
aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów
budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów
przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
Szukamy osoby, która:
posiada umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, działania pod presją czasu
jest dobrze zorganizowana i samodzielna w działaniu
wykazuje inicjatywę w pracy
ma doświadczenie w koordynowaniu różnorodnymi projektami
bardzo dobrze zna i posługuje się pakietem MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
jest komunikatywna i otwarta, ale przy tym asertywna
bardzo dobrze komunikuje się w j. angielskim (B2/C1)
posiada wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
ma czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej
doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych
W zamian możesz liczyć na:
pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00)
realne możliwości rozwoju
możliwość realizacji ciekawych projektów
benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze
spotkania integracyjne
przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych
Aplikację należy przesłać na adres mailowy hr@primagran.pl.
W CV proszę zawrzeć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Primagran Sp. z o.o. moich danych osobowych, przekazanych za pośrednictwem dokumentów aplikacyjnych, w celu związanym z moim udziałem w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Administratorem danych osobowych jest Primagran Sp. z o.o.."
Ogłoszenia premium
SCHODY wewnętrzne - zewnętrzne
Firma ARTEMON kompleksowo wyposaża domy w produkty o szerokim zakresie. Wiodącym produktem są SCHODY.
Wykonujemy schody wewnętrzne - zewnętrzne, konstrukcje drewniane, stalowe, drewniano - stalowe. Wszystkie produkty wykonywane są w naszej firmie. Realizujemy projekty indywidualne.
Wykonujemy również antresole, ogrodzenia, bramy, balustrady oraz lekkie konstrukcje stalowe.
*** TRANSPORT, PRZEPROWADZKI ***
WYWÓZ STARYCH MEBLI - WSZYSTKO ZNIESIEMY I WNIESIEMY, WYWIEZIEMY
ZAPEWNIAMY:
-BRAK USZKODZEŃ
-NAJNIŻSZE CENY
-DUŻE AUTA- KONTENER, MEBLOWÓZ
-SPRAWNYCH PRACOWNIKÓW
-MONTAŻ I DEMONTAŻ, WSZYSTKIE POTRZEBNE NARZĘDZIA
-ZADOWOLENIE KLIENTA
Jesteśmy firmą, od lat zajmującą się transportem, przeprowadzkami, oraz wywozem starych mebli na wysypisko. Zapraszam do kontaktu telefonicznego.