UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)

Komentarze czytelnika

  • W tym tygodniu polecam

    WojŁawrynowicz "rybik", www.protel.pl jest medium prywatnym i może pisać co chce. Ale jak nie znajduje na nim informacji o spotkaniu w Elblągu z znanym rosyjskim archeologiem, a widzę informacja "Konkursy na jubileusz Muzeum Zamkowego w Malborku" www.portel.pl to jako stałemu czytelnikowi, robi mi się smutno. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-21)
  • W tym tygodniu polecam

    WojŁawrynowicz Wielka szkoda, że nie ma informacji o spotkaniu z profesorem Kułakowem. Na takie spotkanie przyjechało by sporo zainteresowanych osób z poza Elbląga, Olsztyna, Braniewa, Gdańska itd.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-21)
  • W tym tygodniu polecam

    WojŁawrynowicz Badania są stale kontynuowane. Wyniki ostatniego sezonu archeologicznego na tzw. cmentarzysku płaskim Klein Kaup przedstawi nasz Gość w najbliższy wtorek. Serdecznie zapraszamy, zwłaszcza miłośników historii Wikingów i Prusów, gdyż wyniki badań prowadzonych na Sambii są szczególnie ważne dla bliskiego - nam elblążanom - Truso Wstęp wolny. Organizatorzy: Polskie Towarzystwo Historyczne O. w Elblągu Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-21)
  • W tym tygodniu polecam

    WojŁawrynowicz Pani Olu, jaki jest mechanizm, że na Protelu nie ukazuje się informacja o spotkaniu w muzeum? Kawiarenka Historyczna Clio - Co nowego u konkurenta Truso? Stowarzyszenie Miłośników "Truso", PTH O/Elbląg i Muzeum Archeologiczno-Historyczne zapraszają na kolejne spotkanie w kawiarence historycznej Clio, które odbędzie się w najbliższy wtorek 22 marca 2011 r. o godz. 17.30 w budynku Gimnazjum, Bulwar Zygmunta Augusta 11.Gościem Kawiarenki będzie prof. Władimir Iwanowicz Kułakow, szef Bałtyckiej Ekspedycji Instytutu Archeologii Rosyjskiej Akademii Nauk w Moskwie. Profesora Kułakowa gościliśmy w Elblągu trzy lata temu. Przypomnę, że omawiał wówczas stan badań na terenie cmentarzyska i ośrodka handlowo-portowego, wśród fachowców określanego mianem Kaup-Wiskiauten. Było to jedno z emporiów wikińskich usytuowane na granicy Sambii i Mierzei Kurońskiej, w pobliżu współczesnego Zielonogradzka (niem. Cranz) i Mohowoje (niem. Wiskiauten). Bogate cmentarzysko skandy nawskie odkryto tam już w 1865 roku, zaś krawędź osady została uchwycona dopiero w 2005 roku przez niemiecko-rosyjską ekspedycję naukową pod kierownictwem prof. Wł. Kułakowa i prof. Timo Ibsena.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-21)
  • Kolej nadzalewowa wraca na tory

    WojŁawrynowicz Przestraszyli się wikingów www.tv.elblag.pl ;) A tak poważnie. Wreszcie zaczyna się coś dziać w okół turystyki. Super informacja!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-16)
  • Nowy projekt – nowe możliwości

    WojŁawrynowicz Gratulacje!!! Tak trzymać!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-04)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz Hero jakoś do końca nie łapie twojego wywodu. Masz racje, że historyczną nazwą jest: KANAŁ OBERLANDZKI(mi też najbardziej się podoba), ale oficjalna nazwą geograficzną jest KANAŁ ELBLĄSKI i tylko kompletny brak zainteresowania kanałem przez władze Elbląga spowodował, że Ostróda dorzuciła „ Ostródzko-„ ( w sumie logicznie, bo oni robili sporo dla promocji kanału). Ten brak zaowocował ciekawostką: wydawnictwem „ Program Rozwoju Turystyki w Obszarze KANAŁU ELBLĄSKIEGO i Pojezierza Iławskiego … ” wydanym przez Związek Gmin KANAŁU OSTRÓDZKO- ELBLĄSKIEGO i Pojezierza Iławskiego w Ostródzie. I to wszystko na jednej okładce. No i te zaniedbania powodują, że bilet na rejs kosztuje 85zł. Podczas gdy rejs Gdynia – Hel 12 zł, Sopot – Hel 16zł. Tez dawno nie płynąłem kanałem ze względu na cenę i jakość oferty. Pozdrowienia od „ Trola” :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-04)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz Do Elbląg w Europie. Nie obrazisz mnie pisząc, że: „ … wrócił z nad zlewozmywaka na wyspach” Akurat dla mnie, uczciwa praca to nie wstyd. Obrażasz ludzi, którzy pracując uczciwie na wyspach. Dlatego, że w Elblągu jakoś nie było dla nich godnej pracy. I gwoli ścisłości. Nie pracowałem nigdy w Anglii. A kłody to mam wrażenie, że są w Elblągu rzucane pod nogi całej branży turystycznej, a nie tylko jak to określasz „ pieniaczowi” . Jeszcze jedno, moje dwa wpisy się ukazały. Nie wiem, dlaczego były wstrzymane. Pozdrawiam cię mimo twojej złośliwości. Jakoś mnie ona nie rusza. ; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz Do anonima. Stwierdzenie że: „w Gdańsku 2010, Poznaniu 2010 jest promowany jako kanał Elbląsko-Ostródzkim”jest nieprawda. Kanał Elbląski promowany był w Poznaniu przez trzy partnerskie powiaty: ostródzki, elbląski i iławski pod swoja właściwą nazwą. krainakanaluelblaskiego.com Marka jest: KANAŁ ELBLĄSKI. Masz racje, że nazwa to sprawa drugorzędna. Problemem jest to, że PROGRAM ROZWOJU TURYSTYKI W OBSZARZE KANAŁU ELBLĄSKIEGO I POJEZIERZA IŁAWSKIEGO NA LATA 2004- 2006 z perspektywą lat 2007 – 2003", zawierał 113 projektów na kwotę 378 milionów, w tym Truso i skansen wsi żuławskiej nie miał gospodarza i realizowany jest szczątkowo. Smutne. Na moje gdzieś 60-70 milionów, które mogło ożywić region i dać miejsca pracy poszło bokiem. Projekt realizowany jest w bardzo okrojonej części i co najmniej 4-5 letnim opóźnieniem. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz Redakcja Portelu zablokowała mi 2 teksty. Dlaczego???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz anonimie nie "kanał elbląsko - ostródzki"< a. .. kanał elbląski !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz 27 listopada 2009r.odbyło się spotkanie założycielskie Lokalnej Organizacji Turystycznej Subregionu Zalewu Wiślanego. ZWRACAM UWAGĘ NA DATĘ!!! Regionowi Elbląskiemu dla rozwoju niezbędna jest Lokalna Organizacja Turystyczna. Ale nie jako kolejny twór urzędniczy,a jako ruch obywatelski wspierany przez samorząd który będzie wspierał działania klastra turystycznego. Nie stać elbląskiej branży turystycznej na marnowanie czasu.Turystka to biznes, konkrecja nie śpi i jest daleko w przodzie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz Hero dziwne pytanie. pl.wikipedia.org
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz www.portel.pl www.info.elblag.pl www.aktualnosciturystyczne.pl info.elblag.pl 27 listopada 2009 roku odbyło się spotkanie założycielskie Lokalnej Organizacji Turystycznej Subregionu Zalewu Wiślanego .Zwracam uwagę na datę!!! ILEŻ MOŻNA REJESTROWAĆ ORGANIZACJE? Wszelkie działanie nie systemowe będą tylko dzianiami pozornymi. Branży turystycznej w Elblągu niezbędna jest Lokalna Organizacja Turystyczna oraz klaster turystyczny. Regionu Elbląskiego nie stać na marnowanie czasu.Turystyka to biznes i konkurencja nam ucieka. Mimo, że nasz region ma największy potencjał w Polsce.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Sezon turystyczny w Elblągu

    WojŁawrynowicz NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK "Kanał Elbląsko - Ostródzki" jest tylko KANAŁ ELBLĄSKI !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-03)
  • Elbląg w KPZK 2030

    WojŁawrynowicz kibolec ja akurat nie mam nic przeciwko stadionowi. Ba. .. jestem za. Poprzednia ekipa miała totalnie rozwój turystyki w głebokim poważaniu. Sportu zresztą też. Góra Chrobrego działa od tego sezonu(a mogła z 8 lat co najmniej) Hala sportowa jest za mała na przeprowadzenie większych imprez niż o wymiarze regionalnym. Piłkarze nie maja porządnego stadionu, a trampkarze boisk. na niewielu podwórkach sa kosze do gry. Ogólnie bryndza. Ale naprawdę, to nie wikingowie są winni ani Truso. Skieruj swoje żale do kogoś innego. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-01)
  • Elbląg w KPZK 2030

    WojŁawrynowicz ELBLĄG ZMARNOWAŁ SWÓJ NAJLEPSZY CZAS!!! Odpowiednie inwestycje w infrastrukturę i promocje, sprowadziły by bum gospodarczy do regionu elbląskiego. Na to były pieniądze. Przekop, zalew z marinami i promami miedzy mierzeja a Tolkmickiem, Elblągiem i Fromborkiem, parkingi i drogi, zagospodarowany Kanał Elbląski i atrakcyjny, osada Tuso, Frombork, Malbork, szlaki piesze, konne, rowerowe na Wzniesieniu Elbląskim (małe Bieszczady), kolej nadzalewowa, szlak pielgrzymkowy św. Wojciecha, kilka imprez krajowych (np. „ Festiwal Wikingów i Słowian. ” , regaty itp. ), stadniny, gospodarstwa agroturystyczne itd. .. ." PROGRAM ROZWOJU TURYSTYKI W OBSZARZE KANAŁU ELBLĄSKIEGO I POJEZIERZA IŁAWSKIEGO NA LATA 2004- 2006 z perspektywą lat 2007 – 2003", który zawierał 113 projektów na kwotę 378 milionów, w tym Truso i skansen wsi żuławskiej. Tyle, że ten projekt nie miał gospodarza, realizowany jest szczątkowo. Smutne. Na moje gdzieś 60-70 milionów, które mogło ożywić region i dać miejsca pracy poszło bokiem. Projekt realizowany jest w bardzo okrojonej części i co najmniej 4-5 letnim opóźnieniem. Tysiące mieszkańców miasta i regionu wyjechało za poszukiwaniem lepszego życia. Turystyka to rozwój i jak na razie, nie widzę lepszego sposobu na stworzenie dobrze płatnych miejsc pracy w regionie Elbląskim. PO PIERWSZE TURYSTYKA SAMORZĄDOWCU !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-03-01)
  • Kto nam przypomni 1945 rok? - posłuchaj!

    WojŁawrynowicz STARYDINO i jeszcze jedno. Jest różnica miedzy przebierańcem, a odtwórcą historycznym. Ten drugi ma wiedzę na temat epoki i kultury którą odtwarza. Odtwórstwo to ustawiczna nauka i zdobywanie wiedzy i współpraca z historykami i archeologami. (np. archeologia eksperymentalna) I jeżeli imprezy rekonstrukcji historycznej mają robić przebierańcy, to ja mówię NIE.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-01-09)
  • Kto nam przypomni 1945 rok? - posłuchaj!

    WojŁawrynowicz STARYDINO nie ma historii ani niemieckiej, ani polskiej. Jest jedna historia! A takie podziały to wymysł XIX wiecznych nacjonalistów. Miedzy patriotyzmem i duma z własnej kultury, a nacjonalizmem uznającym wyższość swojej kulturyna innymi jest ogromna różnica. A wojna dla normalnych ludzi zawsze jest tragedią. Ból i łzy nie mają narodowości. Elbląg ma BARDZO BOGATA HISTORIE!! I powinien z niej czerpać pełnymi garściami. Od Gotów, Prusów, św. Wojciecha, Wikingów(Truso), Krzyżaków, Hanzy, Królestwa Polskiego, wojen szwedzkich, Wojen napoleońskich i Powstańców Listopadowych, dziejów bursztynu od neolitu do dziś, Bumu Technicznego XIX i XX. ( Kanał Elbląski, budowa kolei Berlin Królewiec, budowa Kolei nadzalewowej, stocznia w Elblągu, elbląskie tramwaje, fabryki samochodów i cygar. .. itd. ), Menonici, rozwój filantropi Schichaua, I i II Wojna, pionierzy po 1945 oraz okres komuny(np sprawa elbląska, czy grudzień 70). Jest z czego czerpać. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-01-09)
  • Niech zostanie po nas Skrzynia czasu - posłuchaj!

    WojŁawrynowicz Od dłuższego czasu kibicuje pracy stowarzyszenia "Denar". Brawo!!! Tak trzymać!!! Pozdrowienia od Wikingów z Elbląga.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2011-01-08)

Redakcja nie odpowiada za treść i formę zamieszczonych powyżej wypowiedzi.
Reklama