UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)

Komentarze czytelnika

  • Nowoczesny sprzęt od Orkiestry

    WojŁawrynowicz Taki tekst i takie informacje potwierdzją sens wieloletniej pracy na rzecz WOŚP, jest to wymierny efekt materialno-zdrowotny, drugi po efekcie wychowawczym (uczenie młodych ludzi dawania siebie - pracy dla innych - setki wolontariuszy). Podczas WOŚP jest wspaniały moment jak przychodzą rodzice z datkami, mówiąc ze ich dziecko żyje, tylko dla tego, bo w elbląskim szpitalu był już sprzęt podarowany przez Orkiestrę. Wszystkim przeciwnikom WOŚP mówię, że Elbląg jest dłużnikiem wobec WOŚP, bo w elbląskich szpitalach jest sprzętu za wielokrotnie większą kwotę niż zebrali Elblążanie. POZDRAWIAM WSZYSTKICH WOLONTARIUSZY I ORGANIZATORÓW WOŚP W ELBLĄGU. Dzięki za przyjemność pracy z wami. SIEMA!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-05-16)
  • Kanałem na pełne morze

    WojŁawrynowicz parafrazując. .. "uważam że Truso należy zbudować" / kiedyś jak z grupą zapaleńców mówiliśmy ze przekop jest ważna inwestycja dla regionu pukano się w czoło. Mam nadzieje ze turystyka w regionie, też bedzie z czasem postrzegana jako ważna gałąź gospodarki. I skończy się gadanie o rozwoju turystyki, a będą realizowane konkretne działania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-05-14)
  • Z Duńczykami nawet o Grunwaldzie

    WojŁawrynowicz Parafrazując. .. "Uważam że Truso należy zbudować" Truso było osadą Wikingów z Danii
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-05-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Pomysł pana Jakuba, by się spotkać i przedstawić swoje argumenty w sposób konstruktywny mi się podoba. Może pomyśle o jakieś wspólnej debacie. I prośba do przeciwników i zwolenników przekopu, nie róbmy wycieczek osobistych, odrzucimy negatywne emocje – nie wzmacniają one argumentów. NIE MUSIMY ZACHOWYWAĆ SIĘ JAK GRO POLSKICH POLITYKÓW, SZANUJMY SIĘ NAWZAJEM !!!.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Ogromne pieniądze przeszły już obok naszego regionu. Z pieniędzy farowskich można było już postawić Truso, skansen wsi żuławskiej, mariny i zagospodarować Kanał Elbląski. To są zmarnowane szanse. Teraz bijąc pianę marnujemy następne. To Sopot postawi marinę na sztucznej wyspie a my będziemy gadać, gadać, gadać. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Panie Włodku : „ tu nie ma sporu o to, że nie turbiny, a turystyka jest szansą rozwoju naszego regionu. To chyba dla wszystkich "oczywista oczywistość". ” Dla mnie oczywiste nie jest niestety. Turystyki wszyscy maja pełne usta, ale to tylko słowa, słowa, słowa. .. Nie funkcjonuje żadne ciało formalna, działające skutecznie na jej rozwój. Nasz praca, (całego zespołu ludzi) by powołać Elbląską Lokalną Organizacje Turystyczną została zmarnowana. Ani przekop ani Kanał Elbląski nie maja gospodarza. Argumenty przeciwników przekopu są często sprzeczne i często zawężają się do fragmentu działań. I nie rozumiem myślenia albo-albo czy jajo czy kura? Nie wyobrażam sobie budowy przekopu beż inwestycji w infrastrukturę i odwrotnie. Żaden z argumentów przeciwników przekopu do tej pory mnie nie przekonał. A jak kiedyś wielka woda / OBY NIE!!!/przeleje się prze wały, bo akurat zabraknie tych 10-15 cm, które daje kanał ulgi, to przeciwnicy będą patrzeć rodzinom ofiar w oczy i liczyć milionowe straty. Co do zanieczyszczeń, zalewu to mam pytanie: Czy jak nie będzie przekopu to nie będą one problemem? I czy łatwiej uzyskać będzie można fundusze na oczyszczenie zalewu, jak region będzie się rozwijał, czy przy obecnej stagnacji?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Szanowny rapaport XXL dzięki za wyjaśnienie. Nie ma sprawy. Co do sprawy ukraińskiej się nie wypowiadam. Za mało wiem. Wiem jedno prawie nikt nie patrzy na problem kompleksowo. Toczymy spory o fragmenty. W wszystkie one to puzzle jednej wielkiej układanki: potencjalnie REGION ELBLĄSKI JAKO JEDEN Z NAJCIEKAWSZYCH REGIONÓW TURYSTYCZNYCH W EUROPIE i wchodzi w to: przekop, Truso +(Goci, Prusowie, Wikingowie, św. Wojciech, Krzyżacy, Hanza itd. ) Malbork, Frombork, zabytki techniki na Żuławach, Kanał Elbląski, Zalew Wiślany jako akwen turystyczny i Mierzeja Wiślana, kolej nadzalewowa, rezerwaty(turystyka ekologiczna) Wzniesienie Elbląskie – małe Bieszczady, agroturystyka itd. Turystyka to ekologia - oczyszczalnie i czysty zalew. Turystyka to także kultura - imprezy kulturalne, festyny, festiwale. Turystyka to infrastruktura - mariny, drogi, parkingi, toalety. Wreszcie najważniejsze, TURYSTYKA TO NAPŁYW KAPITAŁU I MIEJSCA PRACY. Do tej układanki należy dołożyć jeszcze bezpieczeństwo przeciw powodziowe, rybactwo i transport wodny. A takiej szansy jak programy Europejskie 2007-2013 już możemy nigdy nie mieć.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Uruk co do : „ Wniosek - sia la la la la zabawa w przekop trwa. ” Niestety pełna zgoda. Bo moim zdaniem powinna powstać dokładna analiza i po jej diagnozie powinien paść werdykt kopać lub nie. A tak bijemy pianę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-13)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Podczas podsumowania projektu „ Porozumienie na rzecz zatrudnienia” 10 na 10 powiatów regionu elbląskiego uznało ze największą szansa dla ich rozwoju jest turystyka. I CO ? Słowa, słowa, słowa. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-12)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz rapaport_XXL jeżeli uważasz ze węgierski Balaton i jego okolice maja więcej atrakcji turystycznych, są ciekawsze i to tam, a nie u nas turyści powinni zostawiać pieniądze(a tam zostawiają) to masz racje twoja diagnoza co do mojej osoby jest słuszna. A swoja drogą, czy musisz zastępować argumenty osobistymi wycieczkami. Mogę się nie zgadzać z twoimi poglądami i argumentami, ale nie będę cię obrażał. Ja nie twierdze ortodoksyjnie ze przekop musi być. Chce zobaczyć profesjonalna diagnozę strat i zysków. Dla całego regionu. Ja nie widzę innego pomysłu na rozwój tej części polski jak turystyka. Jedna z najbardziej dochodowych branż gospodarki na świecie. No, ale może jestem idiotą, tak jak to diagnozujesz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-12)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz URUK na tabliczce poświęconej budowie kanały przez mierzeje został umieszczony cytat : „ Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił” Edmund Burke (XVIII wiek), angielski filozof
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-12)
  • O dawnych grach i zabawach w Lizbonie

    WojŁawrynowicz Piotr gratulacje i powodzenia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-12)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Aborygen niestety masz racje. Przekopu nie ma, Truso nie ma, skansenu wsi żuławskiej nie ma, marin na zalewie nie ma, Kanał Elbląski zaniedbany, brak szlaku św. Wojciecha, brak szlaku historii techniki, agroturystyka leży itd. .. .Wiem, wiem naiwne marzenia, ale w latach osiemdziesiątych naiwnie marzyłem o wolnej Polsce i o wyjściu wojsk rosyjskich z Polski i. .. Pozwól, że będę naiwnie marzył, i głośno mówił o szansach dla Elbląga i naszego regionu. Może kiedyś. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-11)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Wowka tu nikt nie przedstawił jeszcze konkretnej analizy ekonomicznej. Wasze argumenty przeciw, to koszty bezpośrednie, (bo argumenty o drogim utrzymaniu drogi wodnej z alternatywa utrzymania droższej do Bałtyjska i ekologów o zagrożeniu śledzia są niepoważne). Mnie przekonasz jak przedstawisz mi wyniki analizy, w której to koszyty bezpośrednie będą większe od zysków, które daje rozwój turystyki w tym regionie szeroko rozumianym. Według mnie odpowiednie inwestycja w infrastrukturę i promocje, sprowadzą bum gospodarczy do regionu elbląskiego. Przekop, zalew z marinami i promami miedzy mierzeja a Tolkmickiem, Elblągiem i Fromborkiem, parkingi i drogi, zagospodarowany Kanał Elbląski i atrakcyjny, osada Tuso, Frombork, Malbork, szlaki piesze, konne, rowerowe na Wzniesieniu Elbląskim (małe Bieszczady), kolej nadzalewowa, szlak pielgrzymkowy św. Wojciecha, kilka imprez krajowych (np. „ Festiwal Wikingów i Słowian. ” , regaty itp. ), stadniny, gospodarstwa agroturystyczne itd. .. .PO PIERWSZE TUTYSTYKA SAMORZĄDOWCU!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-11)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Do pana Jakuba, wycieczki osobiste nie wzmacniają argumentacji, ani za, ani przeciw Wowka jak chcesz ironizować to INFORMACJA NIE Z OSTATNIEJ CHWILI, a stara z 1886 r: Budowa wieży Eiffla nie będzie realizowana:, bo „ Zeszpeci i zhańbi miasto Paryż” , „ Precz ze szkieletem z nitowanej blachy!” Została wniesiona sprawa sądowa budowniczemu wieży. No oczywiste jest to ze jest to inwestycja nie opłacalna i nie rentowna. I jaka droga w utrzymaniu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-11)
  • Elblążanin na mistrzostwach Europy (capoeira)

    WojŁawrynowicz Wielkie brawo i gratulacje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-10)
  • Pozdrawiam Was od Anny Marii Jopek

    WojŁawrynowicz Nie wiem, jaki był elbląski koncert. Ja byłem na koncercie Anny Marii Jopek w Kaliningradzie. Było to dla mnie wielkie wydarzenie. Wokalistka i muzycy dali z siebie wszystko. Zrobili wielkie wrażenie na rosyjskich słuchaczach. Słuchając ich opinii i pochwał byłem dumny ze jestem Polakiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-07)
  • Przekop Mierzei ma sens

    WojŁawrynowicz Parafrazując Katona Starszego Cenzora, ,. .. POZA TYM UWAŻAM, ŻE TRUSO NALEŻY ZBUDOWAĆ” !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-04-07)
  • Umowa Galerii EL z Liceum Plastycznym

    WojŁawrynowicz Dla mnie oczywiste jest to, że galeria współpracuje z ze szkołą plastyczną. Gdy byłem uczniem koszalińskiego liceum plastycznego, to współpracowało ono z Biurem Wystaw Artystycznych w Koszalinie. Dzięki temu poznałem wielu wspaniałych artystów. Takich jak Szajna, Hasior, czy Duda Gracz. Miałem spotkania w wykładowcami z łódzkiej szkoły filmowej czy artystami od animacji z, ,Semafora” . Właśnie jest w Elblągu wystawa mojego kolegi Krzysztofa Rapsy Rećko(polecam), twórcy loga Koła Miłośników Sztuki, które działało przy BWA w Koszalinie, a którego większość uczestników stanowili uczniowie liceum plastycznego. DOBRA WSPÓŁPRACA MOŻE BARDZO WZMOCNIĆ OBIE PLACÓWKI. POWODZENIA!!! _____a, ,. .. poza tym uważam, że Truso należy zbudować” !!!; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-03-21)
  • Malowane jajo

    WojŁawrynowicz No bez jaj! Ale jaja. Piotr ty sobie znowu jaja robisz. ; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2008-03-19)

Redakcja nie odpowiada za treść i formę zamieszczonych powyżej wypowiedzi.
Reklama