UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Więcej nie znaczy lepiej. u nas 100 pomyslow a i tak za rok temat bedzie dalej walkowany. Drogi dla rowerow zamiast autobusow. Niech sie starsi poruszaja dla zdrowotnosci.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    6
    PiwnicamojaStolica(2019-03-18)
  • Więcej kursów 12 na Żuławską i Warszawską poproszę. Castorama i Wójcik Meble wkrótce otwarte nowe inwestycje, więcej ludzi tam będzie pracować i więcej klientów, a nie wszyscy mają samochody. Jak znam zycie, Beton pt. ZKM i wszechmądry Górecki nic nie zrobią, powiedzą, ze "MAKAPAKAnie trzeba"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    1
    MAKAPAKA(2019-03-18)
  • ALOJZY Ankieta nie ma mozliwości zaznaczenia kilku odpowiedzi, więć jest nierzetelna. Po co rozmawiać o komunikacji miejskiej jak ten komunistyczny beton w ZKM spec od wszystkiego Górecki, wie lepiej i Orzeszek tyż.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    2
    ALOJZY(2019-03-18)
  • Mozliwosc placenie KK w pojezdzie? A jaki jest w tym sens skoro jest mobilet i skycash, a tam mozna robic cuda.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    Ferdek.Schichau(2019-03-18)
  • Z zawady na debowa jest z 7km, to nie przejdziesz teho za ch w godzine, vhyba ze chodzisz 7km na godzine i jestes cyborgiem. Skad kasa na to czym piszesz?
  • Oczywiscie zkm im placi i doplaca do tego interesu. Jesli chcesz likwidacji zkm, to de facto to jest to o czym piszesz, to nikt z kulawa noga nie bedzie tego utrzymywal. Najpierw nastapi podwyzka biletow, a to spowoduje jeszcze wieksza ucieczke pasazerow co w efekcie doprowadzi do upadlosci.
  • A telefonu nie masz? Po co ci biletomat. Rozbraja mnie widok goscia, ktory wsiada i zawraca d... Kierowcy z biletem zaraz pozniej wsiada i pyka na fejsie.
  • @Ferdek.Schichau - Być może nie będzie utrzymywał. Wtedy potroi się liczba taksówek czy innych busików. Obecnie przejazd przez miasto taxi kosztuje 15zł, a może kosztowałby 5 zł. Czy nie lepiej przejechać za 5 zł w wygodnym aucie lub busie niż w jakimś metalowym baraku do przewożenia bydła, zwanym autobusem - gdzie bilet kosztuje może i 2 zł, ale z podatków na utrzymywanie tego nonsensu ściągną i tak 10zł?
  • W strsznym stanie sa tramwaje tj. Konstsle 805, reszta ok, autobusy sa w wiekszosci nowe i prawie nowe.
  • Akurat ze swiatlami nie masz racji. Na jakichs malutkich skrzyzowaniach tak. Niiestety w weekendy zaczeli wylaczac rowniez na ogolnej gdzie jezdzi trawaj i jest problem, bardzo duzo wypadkow. Wiec ja bym uwazal z tymi swiatlami.
  • RobertKoliński Rozwiązania komunikacyjne dla Elbląga są znane od dawna - jedna, miejska spółka transportowa; jednolity tabor komunikacyjny; rozumne planowanie rozkładów jazdy (większa częstotliwość kursów, to większe wpływy z biletów - prawidło znane w świecie od ponad wieku); biletomaty na przystankach i w pojazdach komunikacji publicznej; ograniczenie ruchu kołowego w newralgicznych punktach miasta (np. Starówka), zdroworozsądkowe planowanie przystanków w mieście, bezwzględne pierwszeństwo dla komunikacji publicznej na miejskich drogach (zielona fala), wytyczenie bus-pasów. Należy również pamiętać o motywacji dla pasażerów - zachęcający system abonamentów przejazdowych (ulgi) oraz podwyższenie opłat za parkowanie w mieście i mandatów za parkowanie w miejscach niedozwolonych. Do tego rewolucja w Straży Miejskiej i zmuszenie tej formacji do skutecznego wypełniania swoich obowiązków, czyli m. in. nakładania mandatów na niereformowalnych. Nie ma za co;)
  • W ankiecie brak hasła do głosowania "czy dyrektor powinien zostać zmieniony"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    Fan_Gargamela(2019-03-18)
Reklama