UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • w pełno zgadzam sie z opiniami zawartymi w obu tekstach, chciałbym ponadto zwrócić uwage na dwie sprawy. 1.Czekajac na na wielkie inwestycje, warto samemu zadbac o wygląd własnej posesji, zwylła miotła moze zdziałac cuda, nawet jesli nie jest zbyt bogato i nowocześnie to nich bedzie czysto i schludnie. 2.Moze to banał, ale miasto jest taki jek jego mieszkańcy, wydaje mi sie że najłatwiej obwiniać władze, samorząd, "ich", i oczekiwać, ze zrobią, dadzą. Często wspominany jest przedwojenny Elbląg ze swoimi pieknymi kamieniczkami, ale to właśnie ówcześni mieszkańcy miasta je zbudowali, nie prezydent, czy inna władza. Nic nie stoi na przeszkodzie by dzis też budować pieknie, dbać o własne i wspólne i czynic Nasze misto takim jakim chcielibyśmy je ogladać i w jaki żyć, pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Olgierd Jedlina(2009-11-27)
  • Dzięki za wykorzystanie mojego zdjęcia. Ale chyba coś mi się należy z racji praw autorskich do wykorzystanej fotki?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Generallo(2009-11-27)
  • byłem wczoraj w Olsztynie, miescie wojewódzkim od zawsze. .. jak sie komu Elbląg nie podoba powinien wybrać się na wycieczkę do Olsztyna gdzie dziadostwo wszechobecne na każdym kroku.
  • Prezydent kocha wielkie projekty. Roztrwoni budżet miasta na nowe tory tramwajowe na 12 Lutego. Do prywatnych działek przy placu Konstytucji zbuduje ulicę. Może wierzy, że właściciel Marysieńki zbuduje tam centrum handlowe (działka poza mieszkaniówką do niczego się nie nadaje)? A nie potrafi niczego rozwiązać co wymaga mediacji i dialogu z prywatnymi inwestorami. Małe sprawy mogą dużo zmienić w wyglądzie miasta. Pilne jest przeniesenie stacji Orlenu z ulicy Tysiąclecia. Na zasadzie partnerstwa (może razem ze spółdzielnią mieszkaniową) należy zabudować ostatni pusty plac przy Hetmańskiej. Do czasu jak jakiś inwestor nie zbuduje betonowego klocka (który pomieści dużą ilość sklepów) jest szansa na normalne centrum miasta; sklepy na parterach budynków a powyżej mieszkania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    arek234(2009-11-27)
  • admin Generallo - pkt 20 regulaminu "Fotki Miesiaca" www.portel.pl . Ale nic na siłę, poszukamy czegoś we własnym archiwum.
  • Wpis z poprzedniej strony: "Elblag zyska na atrakcyjności, gdy za 2-3 lata do Gdanska bedzie 4 pasmowa droga szybkiego ruchu i dojazd bedzie trwal max 30 min. " - jest boleśnie prawdziwy, ale realny w przewidywalnej przyszłości. Tak - Elbląg podobnie jak dzisiaj Tczew, Pruszcz, Kartuzy, Żukowo, czy Kościeżyna - zyska na wybudowaniu tej trasy, gdyż stanie się atrakcyjną sypialnią dużej metropolii jaką będzie TRÓJMIASTO. I w tym kierunku trzeba iść, gdyż to jest REALNE!!! I dlatego m. in. trzeba zasiedlać MODRZEWINĘ, a stamtąd wybudować bezkolizyjną trasę objazdową Elbląga przez rz. Elbląg, Kanał Krafulski (zwany po wojnie Jagiellońskim) - do trasy na Gdańsk, z wyjściem gdzieś w pobliżu Jazowej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Future - reality Elbląg.(2009-11-27)
  • Future - reality Elbląg. Nic z twoich niby realnych planów. Właśnie wróciłem ze spotkania " konsultacyjnego" w sprawie rozbudowy S-7 odcinka Koszwały - Elbląg. Wariant który umożliwiał by realizację tego o czym mówisz został odrzucony. Nowa S-7 będzie biegła równolegle do starej jakieś 800 m, po lewej patrząc w stronę Gdańska. ZŻby się dostać na nową S-7 z Zawady, Modrzewiny i Jaru trzeba będzie pokonać most "europejski" pokonać węzeł na starej 7 i poprzez węzeł zachodni (na nowej 7) wjedziesz na ekspresówkę dalej do Gdańska. Swoją drogą wyczyny drogowców związane z budową S- 7 warte są opublikowania w księdze rekordów głupoty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2009-11-27)
  • Tak, nie dość, że Elbląg staje się coraz większym skansenem minionej epoki (to też może być niezła atrakcja – ale trzeba by to ogrodzić, a to kosztuje i tu jest pewien problem), to jeszcze komunikacja jego z jakimikolwiek rodzajami tejże przypomina węzeł gordyjski w szczytowaniu. Statki i jachty już omijają nasz akwen, koleje przejeżdżają te tylko, które muszą, autobusy czy jakikolwiek system małych busów obsługujący okolice - to dzieło niezbadane. Jeszcze jakoś można się poruszać własnym samochodem, ale i to, jak widać nie jest po myśli naszych komunikantów i oni zrobią z tym porządek - ja przynajmniej w nich wierzę. Już za prę lat aby dojechać po ludzku do S7 należało będzie dojechać do Nowego Dworu lub Bogaczewa - a potem to już jak z płatka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    MiejscowyAborygen(2009-11-27)
  • florek Co się dzieje w tym Elblągu ?Coraz więcej. .. pustostanów przy ul. 1go Maja w Elblągu. Onegdaj kiedyś reprezentacyjną ulicą, onegdaj kiedyś reprezentacyjną, miasta ? Jadąć z Warszawy, już nie przyjedzie się POLSKIM EXPRESSEM, . Będąc bowiem w Warszawie, z rozkladu jazdy ELBLĄG jest skreślony. Powolna degradacja miast a, a prezio się cieszy bo mu "Modrzewina " rośnie i za to sobie wziół podwyżkę, na którą MY Elblążanie się składamy, otrzymując od włdz miasta z NOWYM 2010 ROKIEM "prezent" wątpliwej jakości, w postaci kolejnych podwyżek WSZTSTKIEGo. Już awet nie informuja dlaczego WSZYSTKO drożeje. .. Coś w tym jest, tylko co ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2009-12-13)
  • florek Do wkur. .. ony - Akurat ludzi z ul. Chopina znam, bo TU mieszkam. Ludzi Ci o budynki, mieszkania dbają i o tereny przyległe też. To szanowne ZBK i Wspólnota Mieszkaniowa rosci pretensje do mieszkańców. Budynki bowiem są jeszcze w takim wieku, że nie podlegają konserwatorowi zabytków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek(2009-12-13)
Reklama