UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Niech sobie inż. spojrzy na mapę to nie będzie Nowy port Elbląg a jeszcze jeden port gdański już raz w historii gdańszczanie zasypali Wisłę aby nas odciąć od morza nie wspomnę o przyłączeniu Mierzeji do Pomorskiego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Antoni(2018-03-02)
  • A ja w pełni popieram autora tekstu. Przecież jest "Z zawodu inżynierem elektronikiem i przez rewolucyjne znaczenie superkondensatorów dla komunikacji miejskiej. .. " i posiada w związku z tym pełną wiedzę, żeby zbudować port morski. .. w Bydgoszczy. Lekko rz. Brdę pogłębić, połączyć mostem pontonowym z Toruniem, rz. Wisłą szybciutko do Zatoki Gdańskiej i już jesteśmy prawie na Morzu Północnym. Wystarczy tylko. .. później odrobinkę. .. i lekko poprawić. I port morski, jak laleczka. I to prawie w centrum kraju. I to rozumiem. To jest wizja, to jest plan
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    OldMagnus(2018-03-02)
  • Bzdety czyli przeżuwanie starych szmat, a pis i tak zrobi jak mu wypadnie z kroju. Do wyborów nic nie zrobią. Jak przegrają to będą mieli argument, a jak wygrają to stwierdzą iż są inne ważniejsze sprawy. .. To taka zasłona dymna i sztuczny problem zasłaniający krach finansów i gospodarki państwa! Nie naprężajcie się bo Wam żyłka pęknie. ..
  • ?????
  • A nie lepiej byłoby wybudować morski port w Toruniu nad Wisłą z kapitanatem w Bydgoszczy, chłopie lepiej rób odkrycia w elektronice i nie wypisuj bzdur.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Portowiec(2018-03-03)
  • A ile płacą za taki artykuł to może też coś skrobię. a planują most na wysokości Bielnika i Modrzewiny
  • Tylko cicho bo to tajne
  • Czy nalezy rozpowszechniac kazdy de... pomysl? Zatrudnic goscia do kopania przekopu. Przestanie durnoty wymyslac.
  • Rozwiązanie dużo bezpieczniejsze z punktu widzenia bezpieczeństwa powodziowego Elbląga i Żuław niż kaczy dół. Argumenty o porcie elbląskim są bez sensu. Portu w Elblągu nie będzie, bo ponad wszystko nie ma gdzie go umiejscowić. .. Miasto nie zrówna starówki pod nowy port. .. W granicach miasta można wybudować porcik dla dużych jachtów i żaglówek. .. W sumie to chyba o to chodzi rzecznikom rycia kaczego dołu w Mierzei. Przekop wraz pogłębionym Zalewem Wiślanym ( torem wodnym dla statków pełnomorskich ) to dla Elbląga i Żuław gwarantowana klęska powodzi w ciągu 10 lat od powstania tej bezsensownej inwestycji. Fakt, że nikt nie bierze pod uwagę konieczności budowy wrót sztormowych na ciekach wpadających z Żuław do Zalewu Wiślanego jest znamienną demonstracją bezmyślności politycznej frakcji przekopowej z jakiej partii by nie pochodziła. .. Nikt nie bierze tego pod uwagę, gdyż uwzględnienie takich inwestycji najprawdopodobniej podwoiłoby koszty realizacji kaczego dołu. .. a przecież ten musi być tani, bo ktoś mógłby podnieść argument, że w błota Zalewu Wiślanego przekop wpompuje grube miliardy. .. żeby jachty i żaglówki mogły wypływać na Bałtyk bez łaski Rosjan. .. !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GłębokaMyśl(2018-03-04)
  • Tak czy owak - koncepcja ciekawa. .. .
  • nie dajcie sie wmanewrowac przez ruskie srodowiska w jakies alternatywne kanaly, . .. BO WAS WPUSZCZAJA W KANAL …. .mierzeja ma byc przekopana, bo to najprostsza i najbardziej logiczna inwestycja, pobudzajaca Region DO NIEBOTYCZNYCH ROZMIAROW …. to wlasnie sukces przekopu STANOWI SOL W OKU LEWACKICH SRODOWISK!!!! …. sam, jesli powstanie przekop, pojade w ten Region na kilka tygodsni, by rozkoszowac sie tamtym regionem,
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    TRZEZWY(2018-12-25)
Reklama