UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • JesusAlvaro może leci się bez świateł jednak zawieszenie odczuwa ten skrót bardzo dotkliwie. Do tego nie każdemu pasuje taki wybór trasy. Trzeba czekać na remont DW 503,odciąży to później ruch na centralnych ulicach.
  • w białymstku nie ma komunikacji tramwajowej
  • Dobrze by było, gdyby w tych planach ujęto dzielnicę Zawodzie, czyli popularny "Zakanał". Zabrano nam autobus nr 14 z poprzednią trasą, a dano autrobus z częstotliwością 1 kurs na 1,5 godziny i po takiej trasie, że mało kto jeździ tą linią. Zmiana autobusu nr 15 na 21 i zmiana tej trasy, to kolejne działanie przeciwko mieszkańcom naszej dzielnicy. Jak twierdzili rajcy tego miasta, zrobiono to ze względów ekologicznych, tylko że nie dano nic w zamian. Więc może tramwaj zamiast 12-lutego niech jeździ przez naszą dzielnicę. Dlaczego robi się takie rzeczy czyimś kosztem?Z tej dzielnicy jest wszędzie daleko, więc chcielibyśmy mieć ułatwioną komunikację z miastem. W końcu mamy XXI wiek, a nie epokę kamienia łupanego, wiec może któs zacznie nas w końcu szanować i z nami się liczyć?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sylwestra(2010-12-08)
  • VETO!!!! Te 5 (PIĘĆ) LINII TRAMWAJOWYCH W ELBLĄGU ma na ogół RÓWNOLEGŁY wzgledem siebie przebieg! I te wszystkie inowacje nie wnoszą niczego istotnego. Elbląg potrzebuje POPRZECZNEJ LINII TRAMWAJOWEJ, czyli takiej jaką była dawna linia Nr 3 - z petlą przy Sanssouci, dzisiaj okolice ul. Kościuszki/narożnik z Agrykola. A więc z okolic dworca PKP/PKS (Aleja Grunwaldzka) w stronę Bema, a dalej w stronę Kościuszki i Chrobrego!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nie dla przesypywania z pusteg(2010-12-08)
  • A ja jeszcze z innej beczki, apelując do miłośników historii miasta - likwidacja torowiska na 1-go maja i Królewieckiej (w dolnym odcinku) to eliminacja kolejnych nielicznych już pozostałości dawnego miasta. Uważam że obie wymienione linie jako najstarsze obecnie zachowane odcinki komunikacji szynowej powinny podlegać ochronie jako zabytki techniki - jest to apel o nie likwidowanie torów w tych akurat ulicach, gdzie tramwaje jeżdżą od ponad 110 lat. Jak najbardziej można odciążyć te odcinki poprzez ale poprzez budowę innych połączeń a nie zniszczenie tych historycznych.
  • Brawo Panie Pawle! Widac jeżdzi pan po miastach, porównuje i wyciąga wnioski. Ja tez uważam, że pomysł zbudowania linii tramwajowej na 12 Lutego jest niedobry. Pan juz to umotywował, z czym ja się zgadzam. Dodam może tylko, że tramwaje na tej ulicy będą stanowiły konkurencję dla równoległych linii autobusowych, co może spowodowac ich jeszcze większe osłabienie i likwidację. Elblągowi potrzebna jest przebudowa torowisk w centrum. Zauważmy, że w razie awarii, bądż wypadku, komunikacja tramwajowa w całym mieście staje. Brakuje alternatywnych tras zastępczych, którymi można przekierowac ruch. Zgadzam się tez z tym zdaniem innego internauty, że Elblągowi potrzebna jest trasa poprzeczna, a taką może byc własnie trasa do końca Grota Roweckiego.
  • Ale Cię Panie Pawle poniosło. Hoho. Cóż za niedorzeczny pomysł. Walić Królewiecką w dół żeby zaraz skręcać w lewo w AK. Bardzo ciekawe "rozumowanie".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ave_pdg(2010-12-08)
  • wzorujmy sie na Krakowie, Poznaniu, Wroclawiu. Tam tramwaje jezdzą w miescie zas autobusy to komunikacja uzupelniająca, objezdzająca obrzeza miast, tam gdzie tramwaj nie dojedzie. A u nas tramwaje i autobusy sie dublują. Tak nie ma w innych miastach. Wysadzic z fotela dyra Kantypowicza (źnajomego Słoniny), a zatrudnic fachowca w ZKM logistyka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    bimbaj konny(2010-12-08)
  • ZKM niech wkoncu przejmie niszczejącą Kolej Nadzalewową, zrobic rozjazd w kierunku Malborka ze stacji ELBLĄG ZDRÓJ. szybki tramwaj do Braniewa przez Suchacz, Kadyny, Tolkmicko, Frombork, to alternatywa dla PKP, PKS, i przeladowanych busow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PESA niskopodłogowa(2010-12-08)
  • Elbląg ma świetnie rozwijającą się strukturę komunikacji tramwajowej. Ale przyszedł czas na nowocześniejsze rozwiązania vide: Opole i jego system komunikacji personalnej. Jeżeli już tramwaj, to nie powinien kolidować on z ruchem kołowym. Moja propozycja to tramwaj szybki ze skrzyżowaniami podziemnymi i nadziemnymi. Linia w ciągu ulicy 12 lutego powinienna zostać poprowadzona pod ziemią. Skrzyżowania i przeazdy w centrum również. Ruch kołowy w mieście będzie wzrastał a nie malał i to należy brać pod uwagę, a każdy przejazd kolidujący z nim to wydłużenie czasu przejazdu dla jednego systemu komunikacji i drugiego. Pozdrawiam
  • alvaro ma rację uaktywnić ruch na 503,i proponuję także poszerzenie, zwiekszenie ilości pasow ul. kosciuszki / jest miejsce /, ul. sienkiewicza - znow jednokierunkowa, poszerzenie podchorążych i znow dwukierunkowa, otwarcie Zw. jaszczurczego na Grunwaldzką i Grunwaldzka 4 pasmowa od Komeńskiego do Pasłęckiej, przedluzenie lini tramwajowej do Bażanciarni, jak bylo jeszcze pare lat po 1945 rokiu / proponował radny Tomczyński /
  • a ja bym chciała żeby tramwaje najlepiej jeździły wszędzie a nie tylko na dworzec (chociaż z Saperów na dworzec bez przesiadki się nie obejdzie). Lubię jeździć tramwajami bo nie stoja w korkach nie śmierdza jak autobusy i nie mam w nich choroby lokomocyjnej. .. im więcej tramwajów w mieście, szyn itd ty miasto wygodniejsze i ekologiczniejsze :) ( a tak poza tym lubię tramwaję z wyjątkiem tych starych drezyn co sie trzęsą, telepią i wiecznie psują :)
Reklama