Pasłęcka spółka Bartex zostałą nagrodzona w VII Edycji Konkursu Promocyjnego Lider Rynku i Euro Lider 2006. Bartex zdobył obie statuetki: Lider Rynku 2006 i Euro Lider 2006 i został uznany za „najlepszą w Polsce firmę w zakresie produkcji specjalistycznych produktów mlecznych w proszku”.
Konkurs Promocyjny Lider Rynku 2006 organizowany jest w trzech kategoriach: Firma, Produkt i Usługi. Celem konkursu jest promocja firm o ugruntowanej, czołowej pozycji rynkowej. Liderzy wyłaniani są metodą porównania konkurencyjnych zgłoszeń, oceny porównawczej dokonują eksperci.
Laureaci konkursu krajowego uzyskują Nominację Europejskiego Konkursu Promocyjnego Euro Lider 2006. Tutaj laureatów wyłania kapituła, której podczas tej edycji konkursu przewodniczył prof. Ryszard Ławniczak, doradca ekonomiczny Prezydenta RP.
Gala finałowa konkursu odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton.
- Mamy nadzieję, że uzyskane wyróżnienia wpłyną pozytywnie na markę, prestiż i wizerunek naszej firmy, przysparzając jeszcze więcej zainteresowania i zamówień na nasze towary – podsumowuje Wiesław Zagólski, prezes zarządu Bartexu.
Laureaci konkursu krajowego uzyskują Nominację Europejskiego Konkursu Promocyjnego Euro Lider 2006. Tutaj laureatów wyłania kapituła, której podczas tej edycji konkursu przewodniczył prof. Ryszard Ławniczak, doradca ekonomiczny Prezydenta RP.
Gala finałowa konkursu odbyła się w warszawskim hotelu Sheraton.
- Mamy nadzieję, że uzyskane wyróżnienia wpłyną pozytywnie na markę, prestiż i wizerunek naszej firmy, przysparzając jeszcze więcej zainteresowania i zamówień na nasze towary – podsumowuje Wiesław Zagólski, prezes zarządu Bartexu.
PD