UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • 20 faktów z TVN. Największa manipulacja to fakt 5.Miasto Trasę Unii Europejskiej, mosty i nadbrzeża na Starym Mieście, przystań i hangar na ul. Radomskiej wybudowało tylko dlatego, że planowało rozbudowę portu w Elblągu. Szczególnie budowa hangaru dla łódek bogatszych elblążan, pomoże portowi. Kolejna sprawa, skąd są przychody i zyski portu w 2021,ile stanowią opłaty za postój tirów. Zarzad zatrudnia 5 osób, po co tam dyrektor i główna księgowa. Do pobierania opłat za postój starczy inkasent, a księgowość oddać firmy zewnętrznej i już są spore oszczędności.
  • @MajorTom - Przeciez komentarze pisze glownie garstka najemnych pisowskich malpiszonow - emerytow i rencistow, ktorzy za talerz zupy wykopaliby i zjedli zwloki wlasnej matki. Czego tu nie rozumiesz? Tak jest wszedzie, bo tak dziala ten rezim kaczystowski.
  • " Tereny mają różnych właścicieli.46 procent gruntów jest prywatna" Warto byłoby ujawnić właścicieli terenów prywatnych. To wielcy miejscy patrioci lokalni. Oddają swoje tereny portowi w nieodpłatne użytkowanie. Elblążanie powinni wiedzieć kto tak bardzo przyczynia się do rozwoju idei portu. Nie tylko gardłując...
  • @bra - GM nie może uwierzyć własnym oczętom i doda do tych kilku zdań jeszcze jedno. Zarząd parkingu dla TiRów wyłania w przetargu operatora "portu", czyli firmę zewnętrzną, która organizuje pracę w "porcie" od infrastruktury po zapewnienie przeładunków. Zarząd miejski urabia sobie ręce po łokcie wystawianiem faktur za energię elektryczną, media i użytkowanie terenów "portu". "Portem" administruje operator. KMTP Service Polska sp. z o. o.do roku 2017 oraz firma Glenport sp. z o. o.do roku 2021.GM nie zna obecnego operatora parkingu dla TiRów. Bez dyrektora i głównej księgowej nie może istnieć żaden poważny port w Elblągu. Niby kto, jak nie dyrektor miałby uzasadniać istnienie tej ważnej dla miasta instytucji.
  • GM zapytałaby jeszcze redakcję, w imię rzetelności informacji, o kwotę dotacji miejskich do "portu" w omawianym okresie. To z pewnością poprawi możliwości oceny tej absolutnie niezbędnej miastu i światu firmy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    GłębokaMyśl(2023-03-28)
  • Wypowiadasz się na temat portu, a nie odróżniasz kanału od rzeki i nie wiesz gdzie są. Typowy polaczek...
  • No właśnie ! GM też nie cierpi populizmu i socjalizmu.
  • OIK, a te fakty z drugiej strony? Proszę je przedstawić. Z chęcią poczytam jako artykuł i dyskusja w sprawie.
  • @TeofilSkorupa - Teofil Skorupa "Po co nam port jak w Hamburgu już jest?" GM czekała na ważki argument pluszowego inteligenta populizmu i socjalizmu. Skoro już mamy wolski ka(na)ł sułezki to dlaczego nie zafundować sobie do końpletu wolskiego hamburga albo rotterdamu w Elblągu, na ten przykład ? Uczciwi podatnicy z całej wolski zapłacą w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym... Płacą składkę zdrowotną jak za zboże i dzięki temu całkowicie zniknęły kolejki do lekarzy specjalistów, a prywatne gabinety dentystyczne padają jam muchy po konsumpcji muchozolu... to i na wolski rotterdam w Elblągu się zrzucą... nie mają innego wyjścia po trafnej dewastacji w kanał sułezki. SUKCES MUROWANY !
  • @lipa - To chyba normalne i naturalne, że firma ma największe zyski z prowadzenia podstawowej działalności.
  • @GłębokaMyśl - W ramach oceny dotychczasowej działalności "portu" warto też przyjrzeć się zyskom i stratom jego OPERATORA. Czyli KMTP sp. z o. o.do 2017 roku i Gleport sp. z o. o.do 2021 roku, ponieważ to te firmy realnie ponosiły koszty działalności elbląskiego "portu". Zarząd miejski to czapka, która nie grzeje zimą za to latem pot wyciska... absolutnie nieodzowna i niezastąpiona.
  • @Dżon Makenroł - Fakty obiektywne sa takie, ze nie ma innej drogi na istnienie powaznego portu jak tylko port panstwowy. A dlaczego? Bo miasto nie ma i nie bedzie miec kasy na inwestycje (co najmniej 100mln, a z nowymi nabrzezami, bocznica kolejowa, poprawa dojazdu do S7 nawet drugie 100mln). UE, co publikowal nawet ostatnio portel, nie finansuje malych, lokalnych portow. Tak chodzi o pieniadze, duze pieniadze, ktorych miasto nie ma i aby myslec o porcie, musi miec wspilnika. Wspolnik chce zainwestowac kupe kasy dlatego chce 51% udzialow. Przeciez to jest proste, czego nie rozumiecie?
Reklama