UWAGA!

Trzeba mieć szczęście

Centrala telefoniczna w Zakładach Mechanicznych nie działa prawidłowo, informował Głos Wybrzeża z 30 stycznia 1954 r

Od dłuższego czasu centrala telefoniczna Zakładów Mechanicznych w Elblągu nie pracuje należycie. Pomimo że sygnał wywoławczy wskazuje, że nie jest ona zajęta, obsługa centrali nie odpowiada.
     „Trzeba mieć szczęście” – mówią zdenerwowani interesanci, który godzinami nieraz nie mogą otrzymać połączenia z potrzebnym działem zakładów.
     Zdaje się jednak, że za dużo „szczęścia” posiada sama obsługa centrali, której pracy nie kontroluje kierownictwo administracyjne zakładów.
     Warto pomyśleć o usprawnieniu pracy centrali telefonicznej w kluczowym zakładzie naszego miasta.
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama