UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Następca przed wojennego SN51 Wrocławskiego WUMAG - pierwotnie wyposażony Mercedesowskim napędem. Efekt zoptymalizowanych kosztów do możliwości prosperowania dało rozwijanie kolejnych wersji SN52 / 60 (około 100km/h przy ponad 50 tonach, wysokoprężny silnik, 12 cylindry ). Na ilustracji SN61 skonstruowane dla PKP w węgierskim Ganz-MAVAG rocznik 1975.Zwany potocznie "Clayton" z zastosowania kociołka grzewczego w okresie zimniejszym.
  • @p .s - co ciekawe, te SN-61 jeździły w latach 60 także jako ekspresy :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    0
    Slavek(2022-10-21)
Reklama