![Elbląg, Żubr i smoki w Jeleniej Dolinie Elbląg, Żubr i smoki w Jeleniej Dolinie](/newsimg/duze/p238/zubr-i-smoki-w-jeleniej-dolinie-23899.jpg)
11 czerwca Żubr rozpocznie zbieranie funduszy na modernizację wiaty w Jeleniej Dolinie. W ramach akcji „Żubr. Tu się wybiera” mieszkańcy Elbląga zdecydowali w kwietniowym plebiscycie, że chcą odnowienia Smoków w Jeleniej Dolinie. Od 11 czerwca do 30 lipca z każdego Żubra kupionego na terenie Elbląga 5 groszy przeznaczone zostanie na rzecz odnowy wiaty.
Zebrana kwota znana będzie na początku sierpnia, a do końca października Smoki cieszyć będą oko mieszkańców nowym wyglądem oraz nowymi stołami i ławami. Dzięki Żubrowi mieszkańcy Elbląga znów będą mogli zażywać w okolicy Smoków odpoczynku na świeżym powietrzu i cieszyć się swoim wolnym czasem.
Po ubiegłorocznej udanej akcji odrestaurowania ścieżki turystycznej w Kadynach, przyszedł czas na zaopiekowanie się kolejnym bardzo ważnym miejscem, jakim są dla elblążan Smoki. Już niebawem wykonana zostanie tutaj modernizacja wiaty grillowej oraz pojawią się nowe i użyteczne „symbole” wolnego czasu - stoły i ławy turystyczne. A wszystko to dzięki ogromnemu zaangażowaniu mieszkańców i ogromnej popularności akcji. Smoki w Jeleniej Dolinie już niebawem nabiorą nowego blasku!
A przecież Smoki to miejsce popularne wśród mieszkańców, miejsce idealne na spacer czy weekendowego grilla. Idealne na chwilę wytchnienia i relaksu na świeżym powietrzu, dlatego tak bliskie Żubrowi. Dlatego też warto wspólnym wysiłkiem dopomóc Elblągowi...
- Żubr, znany ze swojego proekologicznego charakteru, bliskości naturze chciałby raz jeszcze bardzo serdecznie podziękować mieszkańcom Elbląga za dotychczasowe zaangażowanie w akcję „Żubr. Tu się wybiera” - powiedział Tomasz Kanton, specjalista ds. brand PR w Kompanii Piwowarskiej. - Rozpoczynamy właśnie niestandardową promocję sprzedaży piwa Żubr, która potrwa od 11 czerwca do końca lipca. Propagując odpowiedzialne spożycie alkoholu, zgodne z literą obowiązującego prawa, stworzyliśmy taki mechanizm promocji, który, podobnie jak w przypadku zeszłorocznej akcji pomocy Kadynom, polega na przekazaniu konkretnej sumy z każdego sprzedanego w Elblągu Żubra na ważny społecznie cel. Na początku sierpnia, kiedy ogłosimy, ile pieniędzy udało nam się wspólnie zebrać, potwierdzimy konkretne plany zaplanowanych prac renowacyjnych i remontowych. Jedno jest pewne - zebrane fundusze przekazane zostaną na zagospodarowanie Smoków, tak jak zadecydowali o tym sami mieszkańcy Elbląga.
***
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego pod względem wielkości producenta piwa na świecie - SABMiller plc. Jest też największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Do portfela marek należy Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd’s, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Należą do niej m.in. Tyskie Browary Książęce, Lech Browary Wielkopolskie i Browar Dojlidy w Białymstoku.
Po ubiegłorocznej udanej akcji odrestaurowania ścieżki turystycznej w Kadynach, przyszedł czas na zaopiekowanie się kolejnym bardzo ważnym miejscem, jakim są dla elblążan Smoki. Już niebawem wykonana zostanie tutaj modernizacja wiaty grillowej oraz pojawią się nowe i użyteczne „symbole” wolnego czasu - stoły i ławy turystyczne. A wszystko to dzięki ogromnemu zaangażowaniu mieszkańców i ogromnej popularności akcji. Smoki w Jeleniej Dolinie już niebawem nabiorą nowego blasku!
A przecież Smoki to miejsce popularne wśród mieszkańców, miejsce idealne na spacer czy weekendowego grilla. Idealne na chwilę wytchnienia i relaksu na świeżym powietrzu, dlatego tak bliskie Żubrowi. Dlatego też warto wspólnym wysiłkiem dopomóc Elblągowi...
- Żubr, znany ze swojego proekologicznego charakteru, bliskości naturze chciałby raz jeszcze bardzo serdecznie podziękować mieszkańcom Elbląga za dotychczasowe zaangażowanie w akcję „Żubr. Tu się wybiera” - powiedział Tomasz Kanton, specjalista ds. brand PR w Kompanii Piwowarskiej. - Rozpoczynamy właśnie niestandardową promocję sprzedaży piwa Żubr, która potrwa od 11 czerwca do końca lipca. Propagując odpowiedzialne spożycie alkoholu, zgodne z literą obowiązującego prawa, stworzyliśmy taki mechanizm promocji, który, podobnie jak w przypadku zeszłorocznej akcji pomocy Kadynom, polega na przekazaniu konkretnej sumy z każdego sprzedanego w Elblągu Żubra na ważny społecznie cel. Na początku sierpnia, kiedy ogłosimy, ile pieniędzy udało nam się wspólnie zebrać, potwierdzimy konkretne plany zaplanowanych prac renowacyjnych i remontowych. Jedno jest pewne - zebrane fundusze przekazane zostaną na zagospodarowanie Smoków, tak jak zadecydowali o tym sami mieszkańcy Elbląga.
***
Kompania Piwowarska jest częścią drugiego pod względem wielkości producenta piwa na świecie - SABMiller plc. Jest też największym i najbardziej zyskownym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Do portfela marek należy Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd’s, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Należą do niej m.in. Tyskie Browary Książęce, Lech Browary Wielkopolskie i Browar Dojlidy w Białymstoku.
-------------------- Artykuł sponsorowany ----------------------
Redakcja