Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Urzędu Miasta w Elblągu przekształcono w Wydział Obsługi Interesantów.
Do zadań tego wydziału należy: prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej, prowadzenie kancelarii ogólnej w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej rejestracja w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów, obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, przyjmowanie podań i wniosków oraz udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
W skład WOI wchodzą: Kancelaria Ogólna, Biuro Obsługi Interesantów z ośmioma stanowiskami, z czego cztery zajmują się ewidencją działalności gospodarczej, oraz Punkt Informacyjny. Wszystkie pisma i podania przyjmowane są na parterze budynku głównego UM w pokoju 100.
– Wprowadzone zmiany mają zapewnić petentowi możliwość otrzymania wszelkich dokumentów oraz informacji co do sposobu i trybu załatwiania spraw w jednym miejscu oraz uporządkować obieg korespondencji poprzez wyłączenie z przyjmowania poczty przez poszczególne wydziały merytoryczne – pisze rzecznik UM.
By poprawić obsługę interesantów, na parterze budynku oprócz Wydziału Obsługi Interesantów usytuowana została część Wydziału Strategii i Funduszy Unijnych zajmująca się obsługą inwestorów. W najbliższych dniach na parter przeniesiona zostanie również kasa.
Zgodnie z zarządzeniem Prezydenta prowadzenie spraw w zakresie nadzoru właścicielskiego nad miejskimi spółkami prawa handlowego powierzone zostało Wydziałowi Mienia Komunalnego i Spraw Mieszkaniowych, natomiast prowadzenie spraw transportu ponadlokalnego i wydawanie licencji na działalność gospodarczą licencjonowaną – Wydziałowi Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
W skład WOI wchodzą: Kancelaria Ogólna, Biuro Obsługi Interesantów z ośmioma stanowiskami, z czego cztery zajmują się ewidencją działalności gospodarczej, oraz Punkt Informacyjny. Wszystkie pisma i podania przyjmowane są na parterze budynku głównego UM w pokoju 100.
– Wprowadzone zmiany mają zapewnić petentowi możliwość otrzymania wszelkich dokumentów oraz informacji co do sposobu i trybu załatwiania spraw w jednym miejscu oraz uporządkować obieg korespondencji poprzez wyłączenie z przyjmowania poczty przez poszczególne wydziały merytoryczne – pisze rzecznik UM.
By poprawić obsługę interesantów, na parterze budynku oprócz Wydziału Obsługi Interesantów usytuowana została część Wydziału Strategii i Funduszy Unijnych zajmująca się obsługą inwestorów. W najbliższych dniach na parter przeniesiona zostanie również kasa.
Zgodnie z zarządzeniem Prezydenta prowadzenie spraw w zakresie nadzoru właścicielskiego nad miejskimi spółkami prawa handlowego powierzone zostało Wydziałowi Mienia Komunalnego i Spraw Mieszkaniowych, natomiast prowadzenie spraw transportu ponadlokalnego i wydawanie licencji na działalność gospodarczą licencjonowaną – Wydziałowi Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.
oprac. PD